Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Ja...overskriften sier vel alt...var på tur med jobben i forrige uke og der innleda jeg et forhold til en av mine kollegaer. Vi har kikka på hevrandre en stund men denne gangen gikk vi helt over streken og hadde sex, fantastisk sex. Problemet er vel at vi jobber ganske tett sammen og jeg kan se tusen små ting som gjør at det kan bli vanskelig fremover. Noen andre med erfaringer her!
Amber Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Ja - hold deg unna! Dyrekjøpt erfaring fra en som angrer!!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Hva skjedde amber? vil du fortelle om det....jeg skjønner jo at dette kanskje ikke er smart men du verden så deilig da...
Gjest 1111 Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Hvis du allerede ser mange små ting som vil gjøre det vanskelig for dere å ha et forhold så ville jeg ikke ha gått videre på det. De tingene som er små nå kommer garantert til å blåse seg større etterhvert.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Ja, har erfaringer....masse....1 årserfaring med mange opp-og nedturer, frustrerende liv, kaos, tårer, gode stunder, opplevelser jeg aldri ville ha vært foruten med ham..... Problemer ja; jobbe ilag, andre kollega som oppdater ting....Vi jobber tett i lag, han er sjefen min. Tenk deg godt om før du går inn i løvehulen.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Idag har jeg virkelig hatt problemer med å konsentrere meg om noe som helst annet enn ham.....han vil vi skal møtes i kveld. Han har leilighet her rett ved jobben og det samme har flere som jobber her. puh...! hva i himmelens navn skal jeg gjøre??? har jo bare sååååå lyst men magefølelsen sier at dette er teit, håpløst og helt på bærtur! Usj, hvorfor bor jeg ikke i en storby der ingen kjenner hverandre og vi kunne holdt på til vi ikke ville mer...Jeg blir jo selvsagt nødt til å treffe ham i kveld, jeg vet det blir sånn, innerst inne...
Gjest Gjest_lalla_* Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Eh..been there, done that. Angerer veldig jeg da, men kanskje det blir annerledes for deg...han er vel ikke gift/samboer? I tilfelle nei, er det da kanskje en bitteliten mulighet for at dette kan utvikle seg til noe annet, eller vet du at det bare blir sex og intet mer? Kanskje du mest er redd for hva kollegene vil si..de vet vel kanskje mer enn du tror allerede...Uansett, det er bare du som har svaret her. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 ehem..han er gift ja men kona bor på en annen kant av landet og de treffes bare av og til. Han sier jo klart at han har det bra sammen med kona si men samtidig er han nysgjerrig på hva dette er.....og så er han litt redd for hvordan det skal gå, akkurat som meg
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 For guds skyld SKYGG BANEN NÅ!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 ehem..han er gift ja men kona bor på en annen kant av landet og de treffes bare av og til. Han sier jo klart at han har det bra sammen med kona si men samtidig er han nysgjerrig på hva dette er.....og så er han litt redd for hvordan det skal gå, akkurat som meg ← Med mindre du også kun er ute etter noen kjappe kn***, bør du holde deg unna (det bør du egentlig uansett ettersom han er opptatt...). Erfaringsmessig er det få gifte menn som skiller seg fra konene sine for "hun andre".
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 Det kommer ikke noe godt utav dette der du holder på med! Jeg har prøvt det mer enn en gang uten å lykkes noen av gangene! Du blir svibrent av hele saken og det værste er at når det ikke er noe mer og han dumper deg så skal jeg love deg det blir jævli å møte opp på jobben etterpå!
Amber Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 Oi er han gift og ja Min kollega var også opptatt... jeg var dødsforelsket og hoppet i det med begge hender og føtter. Lovnader om det ene og andre. Så blir konen gravid og han velger å bli hos henne. Vi fortsetter forholdet allikevel fordi jeg ikke klarer å bryte. Vondt å være så glad i noen du kan treffe sjelden.. og tanken på at han har en annen han heller vil være hos... I ettertid har han forandret seg; fra og være omsorgsfull, snill og pratsom så er han blitt kald og lite pratsom. Antar at det ikke lå så mye i det alikevel. Han har behandlet meg dårlig, oversett meg og ikke sagt ting som de er. Jeg har vel fortvilt prøvd å få svar, og endt opp med å bli bitter på han. JEg ble gravid og måtte ta abort. Sto helt alene - han sviktet fullstendig. Så jeg skulle gjerne vært det foruten, selv om vi hadde det fint en stund. Han vil iallefall ikke gå fra kona si om dere innleder et forhold nå, det er sikekrt. Da får han jo i pose og sekk; perfekt for han. Om du er interessert i han, og vil ha han så sett ned foten; det er det eneste som virker. Det er ikke noen fordel å jobbe sammen slik ting er blitt for meg; men en må jo bare forholde seg til det. Det kan bli komplisert, men det værste er i grunnen at han er gift spør du meg. Et godt råd fra meg er hold deg unna opptatte menn! Jeg har lært leksa mi iallefall, og brent meg skikkelig. Ikke gjør den samme feilen!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 Ja, dere har rett alle sammen men jeg vet jo slett ikke om jeg vil ha ham for bestandig jeg heller! Han er jo en hyggelig avveksling i hverdagen og jeg er ikke forelsket eller noe... bare så deilig å føle seg attraktiv, en berusende følelse som gjør at man mister all moral, all fornuft. jaja, jeg føler i hvert fall at jeg har full kontroll selv etter en heftig ettermiddag i går. Han er jo søt da og livredd for at jeg ikke skjønner hva dette er. Men jeg skjønner alt jeg....dette er kun for gøy, ingen får vite det osv. Kona hans bor 200 mil unna og får aldri greie på dette
Amber Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 Lett og si nå det, men jo mer dere holder på jo mer følelser blir det og plutselig sitter du der med skjegget i postkassen, og kommer deg ikke ut av det. Slutt mens leken er god.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 Been there - dont that... (og har venniner som har gjort det samme...) Kom deg unna før du får følelser for mannen. Vært sammen med en kollega som var singel, men livredd for forpliktelser. Også vært sammen med en der det var litt til og fra med dama. Når han la an på meg hadde de flyttet fra hverandre, så skulle de plutselig bli sammen igjen... Det verste med alt sammen er at du må møte dem hver dag på jobb også etterpå. Er ikke så innmari lett å slippe unna da... Vil også fort ødelegge samarbeidet deres. Alt blir litt unaturlig og teit. Antagelig synes han det er greit å ha noen på beite mens kona er langt borte. Men han vil nok holde på henne... Finn deg en koselig singel gutt du, og helst en som ikke jobber på samme sted som deg. Kan du heller kose med han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå