Gjest Gjest_snorkfrøken_* Skrevet 19. juni 2006 #1 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg vil kjøpe mummihus til ungen til ei venninde jeg har. Noen som har et sånt, og hvordan liker barnet det? trenger svar på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #2 Del Skrevet 19. juni 2006 Har mummihus og det har vært helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Har hatt i mange år. Må innrømme at delene stort sett lå litt her og der, og det ble ikke lekt så mye med selv huset. Men figurene var populære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 har oxo mummihus og mummibåt til ungene,,,,, og det har vært veldig populært..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2006 #5 Del Skrevet 19. juni 2006 Husker venninna mi hadde da jeg var liten. Veldig populært den gangen i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Del Skrevet 19. juni 2006 Har også hatt sånn til ungene, men har ryddet det vekk fordi det stort sett blei slengende rundt overalt.. Men fint var det i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 19. juni 2006 #7 Del Skrevet 19. juni 2006 Jentene mine har lekt veldig mye med Mummihus. Hun eldste fikk det da hun var 2 år, og men nå som hun er 4 er det ikke like spennende lenger. Så nå har lillesøster tatt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 19. juni 2006 #8 Del Skrevet 19. juni 2006 Fint hus, ungene har lekt mye med det. Har forsvunnet en del deler etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #9 Del Skrevet 19. juni 2006 Har hatt et sånt. Veldig flott året etter at vi var i Mummidalen i Finland. Men det gikk egentlig fort over. Tips: Lag et selv sammen med ungene i stedet for å kjøpe et - da blir det sikkert mer brukt. Figurene kan du uansett kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #10 Del Skrevet 19. juni 2006 Datteren min fikk Mummihus og Mummibåt til tre års dagen. Det var veldig populært det første året, men etter det var Mummi ikke interessant lenger. Hvor gammel er hun som skal få det ? Ellers er det masse små løse deler, og jeg husker det var et mareritt å bygge sammen første gangen (båten var egentlig verst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå