Champagnepiken Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Så en annonse for en ny krem mot sprukne hæler fra Scholl. Mine sommerføtter synes det hørtes utrolig interessant ut - noen som har erfaringer med den?
Gjest Chantal Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har den. Jeg syns ikke den fungerer så bra nei.
Tristessa Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Vichy har også en krem for sprukne hæler, koster 89 kroner på apotek. Kjøpte til lillebror som hadde veldig vonde hæler, og den hjalp visstnok veldig bra.
Gjest agjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Den aller beste jeg har prøvd mot sprukne hæler er SH Fotkrem som får på apoteket. Har prøvd Scholl sin og, den er helt brukbar synes jeg, men den lukter litt vondt.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Den aller beste jeg har prøvd mot sprukne hæler er SH Fotkrem som får på apoteket. Har prøvd Scholl sin og, den er helt brukbar synes jeg, men den lukter litt vondt. ← Scholl stinker ja.. Og lukten setter seg i sko
Krista83 Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har brukt scholl mot ekstra tørr hud under beina, og den har hjulpet meg veldig. Den er litt fet, og legger seg som en hinne på foten. På grunn av dette så smører jeg den på rett før jeg legger meg. Lukten er sterk, men synes ikke det lukter vondt.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Kjøp Compeed krem mot såre og sprukne føtter/hæler. Turkis tube, fås på apoteket, koster ca 70 kr. Litt tykk å smøre på, men sitter godt i sprekkene, og er ikke klissete.
ashera Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Kjøpte Vichy sin til zevs, og den funka som ei kule.
Gjest Yzma Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Den virker veldig bra på meg...enig i at lukten kan være litt sterk men ellers en veldig god krem. Har prøvd andre kremer men denne er den som har virket best.
Zest Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Vet ikke noe om Scholls nye dessverre, men prøvde en fotkrem derfra for lenge siden som jeg synes var blæh, så siden har jeg holdt meg unna. Min absolutte favoritt er fotkremen for tørr/sprukket hud fra Gehwol, fås hos fotpleier. Den er helt fantastisk, jeg er på min tredje tube nå. Lukter godt og friskt også. Gehwol har forøvrig en helt super fotdeo også, hekta på den om sommeren. Bruker stort sett bare sko uten strømper nå, og med den sprayen blir jeg nesten ikke klam selv i tette sko.
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Creative Nail Design sin Cucumber Heel Therapy er kjempebra! Blir babymyk natten over. Madonna bruker den også
Gjest hæl Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 Har brukt Scholl siden lørdag, hælene er blitt mye bedre allerede!
gladidag Skrevet 6. juli 2006 #13 Skrevet 6. juli 2006 Kjempefornøyd! Smører meg inn om kvelden og jumper i seng. har blitt mye mye bedre på hælene. Kan fint gå i sandaler nå....hvis det bare blir fint vær..
lillesky Skrevet 6. juli 2006 #14 Skrevet 6. juli 2006 Jeg har den, og den er effektiv. Har brukt den på tørre albuer også. Lukta er litt sterk, men overkommelig. Bedre med pene sommerføtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå