Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Finner aldri en bh jeg er super fornøyd med. Har middels store pupper, litt tunge.(bruker størrelse 80 C)

Noen som har en bh de elsker, som er både fin og god.. I så fall hvilket merke, hvor kjøpt, pris?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt meg noen av denne på bravissimo, de selger akkurat den samme på lalina. grunnen til at jeg er svært fornøyd med denne er at stoffet er veldig "strechy", selv om den sitter stramt nok og har en behagelig passform.

Kan det tenkes at noe av grunnen til at du reagerer på vonde BHer er at du bruker feil str?

Pass på når du kjøper BHer at stroppene er brede nok, at stoffet er litt strechy og på at BH en passer perfekt. Få gjerne tilpassningshjelp på LaLina.

Forresten, glemte å skrive pris. BHen koster 500 på Lalina, og fra Bravissimo om man bestiller èn av gangen(man legger jo på 25%moms og 80kr for tollbehandlingen) inkludert alt, 490,-(jeg bestilte 2 stk, da ble det 450 pr stk).

Endret av Binna
Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Støtter Binna i å sjekke ut LaLina i Ullevålsveien.

Jeg kom over henne for en del år siden, og hun har virkelig reddet meg:). Så utrolig mye bedre man føler seg når man har en ordentlig BH, som holder oppe, gir god form, som gjør at puppene ikke disser hele tiden, og SOM I TILLEGG er både fine og sexy!!!

Klart det koster litt mer (ligger stort sett mellom 3-600 for en BH), men det er så absolutt verdt det.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vil hvertfall tørre å påstå at man kan finne "de beste" BHene der, så vet man hvertfall hvor mye man kan kreve av en BH til senere.

Gjest allium
Skrevet

Enig med de andre.

Etter å ha vært på LaLina og funnet størrelse og merke jeg er fornøyd med, kjøper jeg nå Freya bh'er på ebay.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg kjøper de på Figleaves.com. Fant også størrelse og merke som merke/modell som passet meg best hos Lalina.

MEN; jeg har handlet der når jeg har vært innom. Synes det blir litt lusent å skulle ta masse av hennes tid for å finne størrelse, modell, merke etc, for så å ikke kjøpe noe der.

Gjest allium
Skrevet
MEN; jeg har handlet der når jeg har vært innom.  Synes det blir litt lusent å skulle ta masse av hennes tid for å finne størrelse, modell, merke etc, for så å ikke kjøpe noe der.

Ja, misforstå meg rett, det har jeg også.

Dessuten synes jeg ikke at jeg ser om en bh er HELT riktig før jeg har brukt den en stund.

Skrevet

Har forelsket meg i minimizeren fra triumf. Veksler mellom 75 c og 80 d pga graviditet, og det er den eneste som sitter bra og jeg slipper å se ut som jeg har GIGA pupper i. Kjøpes på cubus og lindex bla.

Gjest Gjest
Skrevet

75c/80d = gigapupper??? hva med meg som bruker 70f da??? :tristbla:

Gjest Gjesta
Skrevet
75c/80d = gigapupper??? hva med meg som bruker 70f da???  :tristbla:

Slapp av, dine blir nesten små ved siden av mine ;)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg har størrelse 70FF, og ville nok ikke karakterisert de som gigapupper.

Store: JA, med Giga? Nei

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Jeg har størrelse 70FF, og ville nok ikke karakterisert de som gigapupper.

Store: JA, med Giga?  Nei

Helt enig med deg der...

Tilbake til tråden, jeg er generelt veldig fornøyd med BHer fra Freya.

Endret av Binna
Gjest Gjest
Skrevet

jeg er kjempefornøyd med merket "femilet" som fåes kjøpt hos de fleste undertøysforetninger.

er de eneste bh'ene som virkelig sitter bra på meg, gir god støtte, behagelige, gir runde og ikke spisse pupper - og så er bh'ene fine også.

bruker 80DD.

Gjest Gjesta
Skrevet
...som fåes kjøpt hos de fleste undertøysforetninger...

Lykkelig er den som kan finne en BH som passer "i de fleste undertøysforretninger"

:tristbla:

Skrevet
75c/80d = gigapupper??? hva med meg som bruker 70f da???  :tristbla:

Hjelper det hvis jeg sier at jeg er bare 160 høy.....?

Gjest Gjesta
Skrevet

Nix.

Jeg er 167 og bruker 80 G.

Du har nok enten gjennomsnittspupper eller feil BH-størrelse. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

:riste:

Endret av Binna
Gjest Gjest
Skrevet
Lykkelig er den som kan finne en BH som passer "i de fleste undertøysforretninger"

:tristbla:

men ikke alle, ikke sånn kjedebutikker dessverre... der stopper jo de fleste bh'er på c-cup, til nød D men likvel helt feil i str. Jeg må også gå på rene undertøysforetninger, men synes pengene er vel verdt en god BH:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...