Gå til innhold

Snakk om ekser når en møter nye..

Anbefalte innlegg

Gjest Fly forbanna
Skrevet

Har innledet et dating-møte med en fyr jeg møtte på nettet. Også han er ute etter et nytt forhold,som meg...på sikt.

Vi har møttest og hatt det bra ,men innimellom snakker han veldig detaljert om eksene sine.Det går på følelser for dem som var(og er),og sex.

Så blir jeg lei meg,og han blir lei seg,og alt blir surt.

Han mener ikke å framprovosere noe hos meg ,sier han.

Likevel tåler han ikke i noen grad selv å høre lignende fra meg...

Han har vert singel i 3 år,og eksen hans har stiftet familie. Likevel snakker han om henne ennå,med MEG som han nettopp er blitt kjent med.Jeg har ikke problem med å holde tilbakes mine private erfaringer om tidligere forhold i denne fasen. Syns ikke de hører hjemme der,nå.

Må innrømme at jeg er forelsket,og derfor reagerer jeg vel som jeg gjør.

Når jeg spør han,sier han at han virkelig er ferdig med tidligere forhold,men alt dette pratet gjør meg skeptisk,siden det går mye tid med til det,der tiden skulle vere på oss to..

Begge har vi forøvrig opplevd å bli "vraket" og å vrake,og hatt flere forhold ,begge.

I dag føler jeg meg helt tom,for jeg ble fly forbanna i går,og sa kraftig fra om hva jeg syns om dette.

Er jeg helt unormal,eller spinn urimelig?

Har aldri opplevd lignende gnål i nye forhold før. :grine:

...

Videoannonse
Annonse
Gjest ...videre
Skrevet

Han sa også i går at han var en person som trengte mye frihet,og muligheten til å reise bort med kompiser og slikt i et forhold. Det sa jeg var forståeligmfor slikt trenger jeg selv.

men jeg sa også at jeg ikke ville vere i et forhold der jeg ble brukt som en "terapeut".Var det stygt?? les teksten over..

Skrevet (endret)

Da er i såfall jeg også unormal for jeg hadde ikke likt at en ny mulig kjæreste hadde fortalt om ekser og hvordan de hadde det i senga.

Jeg er ikke interessert i å høre om andres, eller fortelle om mine tiligere sengeaktiviteter med ekser.

Ting man er åpen om kan fort bli holdt mot deg. Jeg har opplevd dette og det er ikke gøy for noen av partene.

La fortid være fortid og skap nye minner sammen.

Endret av Velvet
Skrevet
Han sa også i går at han var en person som trengte mye frihet,og muligheten til å reise bort med kompiser og slikt i et forhold. Det sa jeg var forståeligmfor slikt trenger jeg selv.

men jeg sa også at jeg ikke ville vere i et forhold der jeg ble brukt som en "terapeut".Var det stygt?? les teksten over..

Nei, det var ikke stygt av deg å si det. Synes det er bra at du sa klart og tydelig i fra om dette.

Frihet i et forhold trenger de aller fleste, det er bare sunt og bra. Men kanskje du bør spørre han om hvor mye frihet er "mye frihet"? Like greit å få det også avklart først som sist.

Skrevet

Jeg synes ikke du overreagerer i det hele tatt. Jeg er helt i starten av det som ser ut til å bli et forhold selv - det har vart i en måned. Jeg vet at det finnes en eks-samboer, og at det tok slutt i november, og hvilket yrke hun har, samt at hun ikke bor her i landet lenger. Han vet at jeg har vært gift, at det er over et år siden det tok slutt, og littegrann om ham. Men bare bittelitt, og ingen av oss har så mye som nevnt vårt tidligere sexliv. Det har jeg ærlig talt ikke behov for å vite noe om.

Gjest gjest nuh
Skrevet

Jeg ville tolket dette som et dårlig tegn for evnt felles framtid. Det er tydelig at fyren er stuck in the past, og ikke kommer seg videre,selv om han sier noe annet. Får følelsen av at han bruker deg som klagemur. Og jeg ville iallefall diskutert hva han legger i ordene "mye frihet".

Hvis jeg var i samme situasjon som deg, ville jeg skiftet tema hver gang han begynte med x-ene sine. -Men jeg har lovet meg selv å ikke vikle meg inn i noe slikt mer, har dårlige erfaringer.

Bra at du setter krav, forresten.- At du sa at du ikke ville være "terapeut". :)

Gjest fly forbanna
Skrevet

takk for støtten :)

Ja,jeg er veldig usikker nå,om dette er en fyr å samle på.

Det med hvor mye frihet,var bra du nevnte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...