Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Vi var veldig gode veninner, får mange år siden. Hang sammen alltid. Så gled vi fra hverandre, mest pga økonomiske uenigheter..(hun skylder meg et par tusen). Så lurer jeg da, skal jeg sende et gratulerer-kort? Vil helst ikke risikere at hun får dårlig samvittighet for ikke å ha invitert meg til bryluppet, jeg er glad til jeg ikke fikk invitasjon. (sånn med tanke på at jeg måtte hatt kjole, gave, barnevakt osvosv) Og hvis jeg gir et kort, skal jeg sende det i posten? eller kan det sendes med hennes forlover til selve festen?
Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Spørs hvor interessert du er i å gjennoppta kontakten. Vil du gjerne ha kontakt, så hadde jeg sendt et kort i posten. Hvis ikke, hadde jeg bare droppet det.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Enig med gjest Anne. Hvis du ikke ønsker å gjenoppta kontakten så ser jeg ingen grunn til å sende kort.
superlove Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har flere venner jeg har mistet kontakt med gjennom årene (av forskjellige grunner), hadde jeg fått gratulasjonskort fra noen av disse til bryllupet hadde det bare vært koselig. Hadde nok også sendt en gratulasjon om jeg hadde fått vite at de skulle gifte seg.
Susan Sto Helit Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville sendt et kort. Send det gjerne med forloveren på dagen, hvis det passer best. (Men husk i så fall å gi innstruksjoner for hvordan kortet skal "overleveres". Hvis du ønsker kontakt, kan det kanskje leveres direkte til burden. Hvis ikke ville jeg nok bare fått det plassert i nærheten av gavene på en diskre måte.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå