Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 19. juni 2006 #1 Skrevet 19. juni 2006 Er det noen andre her som har vært i min situsjon??? Jeg tror at jeg begynner å få psykiske problemer ved at jeg ikke blir gravid. Jeg ser alle vennen mine som blir gravid, bare man ser på de. Men ikke jeg. Det vil bare ikke. Og dette begynner og tære på meg... Det gjør så vondt å høre om andre som har fått barn... :cry:
Holly Hobbie Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Tror veldig mange proevere er i din situasjon. Husk at ikke alle lykkes like fort, da. Men hvis dere ikke faar klaff innen ett aars proevetid, og/eller du har ustabile sykluser, saa ville jeg bestilt meg en legetime. Har dere proevd lenge?
Holly Hobbie Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 ...hvis du virkelig har psykiske problemer som hindrer deg i aa leve normalt eller du foeler deg deprimert kan du jo nevne dette for legen ogsaa.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Vi har prøvd i et år sånn ca. Var hos legen for et år siden, og da sa hun at vi skulle prøve i 3 mnd med el test, og det gjorde vi. så sjekket vi mannen min, og alt var fint med han. Men jeg burde vel gjerne si det til legen at jeg føler det sånn. Andre jeg snakker med, venner, si at jeg bare må gi det tid. At barnet kommer når det kommer. Men de vet ikke hvordan det er. De har jo barn. :cry:
Holly Hobbie Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Kanskje du burde sjekkes ogsaa, hvis alt er i orden med mannen din? Om ikke annet for aa faa avkreftet at det er noe i veien, slik at dere kan slappe litt av? Jeg og mannen har bare proevd siden februar, men siden vi vet at det er noe i veien med begge to har vi av og til tunge stunder...men det at vi vet det er haap - legevitenskapen er kommet saa langt at veldig mange kan faa hjelp - gjoer at vi holder motet oppe. Husk det, dersom det skulle vise seg at det er noe i veien! Gir deg en
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 21. juni 2006 #6 Skrevet 21. juni 2006 Kanskje du burde sjekkes ogsaa, hvis alt er i orden med mannen din? Om ikke annet for aa faa avkreftet at det er noe i veien, slik at dere kan slappe litt av? Jeg og mannen har bare proevd siden februar, men siden vi vet at det er noe i veien med begge to har vi av og til tunge stunder...men det at vi vet det er haap - legevitenskapen er kommet saa langt at veldig mange kan faa hjelp - gjoer at vi holder motet oppe. Husk det, dersom det skulle vise seg at det er noe i veien! Gir deg en ← Tusen takk for støtten. Det hjelper veldig. Får nok ta meg en tur til legen og sjekke meg og ja. Det hjelper faktisk endel å snakke med andre som også er i samme situasjon som meg. Tusen takk igjen!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #7 Skrevet 22. juni 2006 Det er forferdelig tøft å ikke klare å bli gravid. På snartgravid.com møter du mange i din situasjon, her er det ikke så mange. (navnet høres litt skummelt ut, men det er mange der som er ufrivillige barnløse og er i behandling eller utredning)
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 22. juni 2006 #8 Skrevet 22. juni 2006 Det er forferdelig tøft å ikke klare å bli gravid. På snartgravid.com møter du mange i din situasjon, her er det ikke så mange. (navnet høres litt skummelt ut, men det er mange der som er ufrivillige barnløse og er i behandling eller utredning) ← Ja, jeg får prøve der, og se litt. Kan hjelpe mye å bare ha noen å snakke med.. :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå