Gjest motorrypa Skrevet 16. desember 2002 #1 Skrevet 16. desember 2002 har slitt i mange år med depressjoner. da jeg ble gravid hadde jeg akkurat begynnt å få hjelp i form av medisiner. jeg slutta på dem, fordi jeg fant ut at det ikke var verdt å risikere helsa til babyen. har hatt et særdeles tøft svangerskap hele veien, pappaen gikk ifra meg da jeg var fire måneder på vei. å har vært mye syk. i tillegg til at det har vært mye opp å ned i forhold til eksen. har liksom levd i uvisshet hele tida, for hvor jeg står i forhold til han. å hvordan ting kommer til å bli når lillingen kommer til verden. plutselig på torsdag ettermiddag så fortalte han meg at han hadde truffet et kvinnfolk fra latvia. han hadde plutselig åsså bestemt seg for at han skulle være med på fødselen, selv om han ikke har tenkt å være annet enn pappa på papiret å at jeg ikke trenger å forventa at han stiller opp på noe vis i fremtida. har konfrontert han med alt dette. men jeg er like jævla forvirra å rådløs etter at vi har prata som det jeg var i utgangspunktet. akkurat nå føler jeg at jeg har møtt veggen fullstendig. å jeg klarer bare ikke å takle mere nå. har rett å slett bare lyst å avslutte alt. ringte for å få prate med legen min i dag, men har frotsatt ikke hørt noe fra han. sitter egentlig bare her å venter på ar han skal ringe, for nå klarer jeg rett å slett ikke mere. hadde det ikke vært for at jeg bærer på et annet liv så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. lillingen er eneste grunnen til at jeg har holdt hodet over vannet så lenge som jeg har.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. desember 2002 #2 Skrevet 16. desember 2002 plutselig på torsdag ettermiddag så fortalte han meg at han hadde truffet et kvinnfolk fra latvia. Motorrypa, burde du ikke legge inn alt dette i en KG dagbok? Ett annet spørsmål, hvorfor i all verden er det så mange menn fra Finnmark som har seg med kvinner fra enten Russland, Øst-Europa eller Baltikum? Og hvorfor involverer norske kvinner seg med menn som holder på med prostituerte? Sannsynligheten er nok stor for at denne Latviske kvinnen ikke aner at den mannen hun "elsker" snart skal ha barn med en annen. Kanskje det er på tide å opplyse henne litt. Milla
Gjest motorrypa Skrevet 16. desember 2002 #3 Skrevet 16. desember 2002 hvorfor mange menn herfra finner seg kvinnfolk i fra de områdene vet ikke jeg noe om. men når det gjelder dette kvinnfolket så er hun fast bosatt her i bygda å hun jobber to jobber så vidt jeg vet. tenkte kanskje hun var en lykkejeger for det er ganske mange ut av dem ute å går. jeg gidder ikke å blande meg inn i dems forhold, synes ikke det angår meg så veldig mye annet enn at vi skal ha barn i lag å at vi må ha kontakt derretter
Gjest Lea Skrevet 16. desember 2002 #4 Skrevet 16. desember 2002 [Ett annet spørsmål, hvorfor i all verden er det så mange menn fra Finnmark som har seg med kvinner fra enten Russland, Øst-Europa eller Baltikum? Jeg kan til en viss grad svare på dette. Kjenner flere menn som har funnet seg ny dame/kone fra disse landene eller fra Thailand for den sags skyld. Mannfolka synes at norske kvinnfolk er for frigjorte skjønner du. Vi krever at de skal lage middag en gang i blant, rydde bort sokkene dems, at de skal slutte å fly på byen med kameratene etter at de har blitt fedre. Vi krever MYE. Så vidt jeg har hørt er Øst-Europeiske kvinner myyyye enklere å hanskes med. De er så snille og søte, tar til takke med det de får og disker opp både på kjøkkenet og i senga. Dette er ikke tanker jeg har fått av meg selv altså. Dette er ord fra de mannfolka som har funnet seg ny dame fra Øst-Europa. Fellestrekkene jeg har funnet ved disse manndfolka er: -Et eller flere brutte forhold evt. brutt ekteskap. -1 eller flere barn -Sterkt knyttet til kameratene -Kort lunte (Sloss gjerne på byen) -En eller annen avhengighet (alkohol, spillegalskap e.l.) Har forsket litt på dette skjønner du!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. desember 2002 #5 Skrevet 16. desember 2002 -Et eller flere brutte forhold evt. brutt ekteskap. -1 eller flere barn -Sterkt knyttet til kameratene -Kort lunte (Sloss gjerne på byen) -En eller annen avhengighet (alkohol, spillegalskap e.l.) Har forsket litt på dette skjønner du! Med andre ord: tapere! Vær glad for at du er kvitt tullingen du mororrypa. Med alt du har skrevet om denne mannen så virker han som en ansvarsløs drittsekk. Milla
RoadQueen Skrevet 16. desember 2002 #6 Skrevet 16. desember 2002 Det er flere fisk i havet!!! Se framover - se mulighetene.
Gjest Kinga Skrevet 16. desember 2002 #7 Skrevet 16. desember 2002 Motorrypa: Har du vurdert å søke profesjonell hjelp hos en psykolog/psykiater for dine problemer? Du sier du hadde begynt på medisinsk behandling da du ble gravid, så jeg regner med du er inne i "systemet" allerede. Fikk du noe/ba du om noe alternativ til tabelettene da du droppet disse? Samtaleterapi kan være vel så effektivt som tabeletter mange ganger.
Ann Forup Skrevet 16. desember 2002 #8 Skrevet 16. desember 2002 kære motorrypa nu er du jo heldigvis snart færdig med dit svanger skab og så kan du gå tilbage til behandling, de fleste antideprations medisiner går i fosteret men tal med en psykolog det hjælper, det gjorde min venind imens hun var gravid hun led af deprationer og da hun blev gravid med en amerikansk soldat som løb hjem til usa da hun blev gravid og da røg hun i kul kælderen men fik hjælp fra sin psykolog... i forbindelse med hvorfor så mange mænd fra finmark vælger russiskekvinder er vel fordi at der er for få norske kvinder der oppe i det kolde nord, gætter på at der ikke er nogen af jer fra sydlandet som kunne tænke sig at bo i alta f.eks jeg kan med garneti sige at jeg havede ikke flytte derop om jeg så fik en mill har prøvet at bo på island i 12 år og det var mere end nok for mig.... man skal vel være indfødt for at kunne holde ud at bo sådanne et sted, så ingen kritik til byerne deroppe...
Gjest Grete Skrevet 19. desember 2002 #9 Skrevet 19. desember 2002 Høres forferdelig trist ut! Å bære et barn frem sklal være under lykkelige omstendigheter der en skal slippe å bekymre seg og være deprimert.... Mitt råd er å bare kutte ut denne mannen, siden han selv har ytret at han ikke kommer til å ta på seg noene farsrolle alikevel, så er det best for både deg og barnet at dere innretter dere på dette og forsøker å leve deretter. Han får være far på papiret og betele for seg, det får være det. På denne måten får både du og din lille en ny start, der tanker angående "hvis om at så han..kanskje" osv utgår og du sparer deg for mange tapte krefter. Du kan komme vedere og kanskje treffe en ny med tid og stunder, men for all del: TENK GODT IGJENNOM OG VURDER DEN NYE FØR DU TAR DEN INN I FORHOLDET TIL DITT BARN! Ingen barn fortjener å knytte seg til en ny "far" en gang i måneden. Slikt blir det ikke trygge og gode folk av. Det må være aldeles fryktelig for et barn. Skal man involvere en ny tredje part bør man være ganske så sikker på at dette kommer til å fungere. Iallefall; unngå å bli sammen med en a typen du allerere har rotet deg bort i! Og ikke sørg, for han høres ikke ut som noe å sørge over, selv om det selvfølgelig er lett for andre å si... Skjønner godt at du har det vanskelig. Hadde jeg vært deg, hadde jeg vill etatt kontakt med en psykolog for intensiv psykotetrapi der du kan få hjelp til å ende visse ting i ditt liv og fokusere på nye. Lykke til! Håper alt går vel - det har barnet fortjent iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå