Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er et ord jeg ikke bruker selv, men gjør et unntak for denne gang..

Jeg reagerer selv veldig på dette ordet, synes rett og slett dette er et utrolig stygt ord (nå banner jeg ikke så voldsomt til vanlig, men bruker både "helvete" og "faen" uten problemer.

Er ikke engang helt sikker på hvorfor, relaterer det ikke direkte til anti-feminisme..men lurer på om det er flere som reagerer på dette ordet? Har til nå bare møtt én person som reagerer like mye på det som meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kan ikke si jeg tenker over noen banneord jeg... Men så er jeg ganske ekstrem på området, tror ingen banner så mye som meg. Det morsomste er ord man setter sammen, slintrefitte er vel en av de absolutte favorittene. Akk så ekkelt og stygt, men du og du så moro! :ler:

Min farfar likte visst også slike banneord man setter sammen, så det har vel gått i arv

Gjest Thalassa
Skrevet

synes også det er veldig stygt, men kan si faen og helvete jeg òg. Ja litt rart at det eneste ordet som omfatter hele kvinnens kjønnsorgan skal være så stygt.

Skrevet

Fryspulver, jeg må bare nevne at denne tråden ikke ble startet bare på grunnlag av at du brukte det ordet i en annen tråd, som noe angrep eller noe..ble bare inspirert av det. Har hatt den averasjonen mot det ordet i årevis, og det har vært gjenstand for en god del diskusjoner i vennegjengen (spesielt mine nordnorske venner synes jeg er en diger snerpe :sjarmor: ).

Skrevet

Min farfar likte visst også slike banneord man setter sammen, så det har vel gått i arv

Påvirkning fra familie er nok ekstremt utslagsgivende når det gjelder hvordan man reagerer på banning. Begge foreldrene mine er utdannet innen språk, og skikkelige språkfacister, så jeg ble nok kraftig påvirket av det.

Folk har imidlertid ved flere andledninger uttrykt beundring over min evne til å være både vulgær, provoserende og frekk uten å bruke et eneste banneord. :ler:

Gjest Hufsa
Skrevet
Kan ikke si jeg tenker over noen banneord jeg... Men så er jeg ganske ekstrem på området, tror ingen banner så mye som meg. Det morsomste er ord man setter sammen, slintrefitte er vel en av de absolutte favorittene. Akk så ekkelt og stygt, men du og du så moro! :ler:

:ler: slintrefitte, den var go. :ler::ler:

Skrevet

quirky jeg er som deg. Jeg syns venninder er litt vulgære når de bruker det ordet. Hvilket ord jeg syns de burde bruke har jeg ikke peiling på men alt annet en det.

Altså, noe så latterlig som "blomsten" (lest noen kjærlighetsromaner ja... :ler: ) er bedre... Selv så dustete og latterlig det en høres ut. *grøsse*

Gjest gjest1
Skrevet

Skal jeg si dere en hemmelighet?

Soltørka fittesnerk

Gjest Miloine
Skrevet
Skal jeg si dere en hemmelighet?

Soltørka fittesnerk

:ler:

Eller som du tidligere har skrevet for ikke å bli moderert bort i en viss tråd: vulvatryne :sjarmor:

Jeg reagerer ikke spesielt på utrykket som TS nevner.

Gjest -eline-
Skrevet
Jeg reagerer ikke spesielt på utrykket som TS nevner.

Ikke jeg heller, men så er jeg oppvokst i Finnmark og reagerer generelt lite på bannskap :sjenert:

Gjest Lillemor43
Skrevet

Det er iallefall mye verre å rope på "jævelen" med å banne så det lyser rundt en, enn å si: Du har så deilig fitte(eller kuk). ;)

For meg er det et spørsmål om vilken sammenheng ordet fitte blir brukt i. Som sagt ovenfor Du har så deilig......er det helt ok. Man kaller en spade for en spade liksom :ler:

Men når en mann sier: Di jævla fitte om noen eller noe han synes er ekkelt, når han i neste øyeblikk synes omtalte f..... er det deiligste som finnes, ja da blir det litt rart for meg :forvirret:

Men skikkelig banneord som f....,h........o.l. blir feil for meg. Det blir som å rope på styggen sjøl og det høres vulgært ut. Særlig damer som banner så det gnistrer rundt dem høres ut som bryggesjauere i mine ører.

Skrevet
Ikke jeg heller, men så er jeg oppvokst i Finnmark og reagerer generelt lite på bannskap  :sjenert:

Samme her. ;)

Gjest d'Arc
Skrevet

Jeg synes ordet "fitte" er helt greit.

Vagina og skjede blir for "tamt", men ellers synes jeg mus er søtt.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

I grunn litt interessant at en som starter "alle" feministtrådene her, synes "fitte" er så stygt. :tunge1: Synes du pikk og kuk er like stygt?

Endret av Slangen
Skrevet

Jeg bruker en del banneord, men fitte?

Jeg liker absolutt ikke det ordet. Mitt inntrykk er også at svært få feminister bruker det, fordi de finner det undertrykkende. Jeg liker for øvrig ikke de tilsvarende orda på mannens kjønnsorgan heller;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er et skikkelig stygt og ekkelt ord - nettopp derfor er det jo så genialt! Noen ganger trenger man et banneord med skikkelig trøkk i, og sammensetninger er spesielt effektfulle - noe Frysepulver viste et godt eksempel på ovenfor.. :ler:

Forresten, jeg vil gjerne legge til et eksempel: slamrefitte! :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Slingrefitte, fitteslam, skrævsylte

Jeg skulle ønske jeg var nordlending, da hadde den lista blitt enda lengre :(

Skrevet
I grunn litt interessant at en som starter "alle" feministtrådene her, synes "fitte" er så stygt. :tunge1: Synes du pikk og kuk er like stygt?

Uhm..jeg startet én tråd om hvordan folk vurderer begrepet feminisme, og hvorfor de kaller seg/ikke kaller seg feminist..er det "alle" feministtrådene her?

Og jeg synes ikke de siste ordene du nevnte er vakre heller, og bruker spesielt ikke det siste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...