Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden ingen registrerte brukere her nok vil innrømme at de har gjort dette, oppfordrer jeg herved de av dere som av og til opptrer som forumtroll til å logge dere ut og bekjenne deres synder. :sjarmor:

Da mener jeg ikke de som logger seg ut for å skrive om veldig personlige, sensitive ting, men de som opptrer som gjester i blant for å lage bråk.¨

Jeg er bare nyskjerrig på om alle trollene våre er vanlige gjester..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har aldri logget meg ut for å skrive innlegg her.

Men da jeg først kom hit var det bare for å bølle, så la ut endel ganske drøye tråder. Står inne for meningene mine, men jeg hadde jo ikke TRENGT å legge de ut... ;)

Snodig nok ble jeg kjent med folk (hadde jeg aldri trodd så fæl som jeg var), og da skjerpet jeg meg litt...

Skrevet

Et problem her på KG er jo at en del folk legger frem innlegg som for meg er så drøye at jeg lurer på om det bare er tull..Jeg ser egentlig ikke poenget i å være forumtroll, det er så mange seriøse gærninger her allerede. :ler:

Skrevet
Et problem her på KG er jo at en del folk legger frem innlegg som for meg er så drøye at jeg lurer på om det bare er tull..Jeg ser egentlig ikke poenget i å være forumtroll, det er så mange seriøse gærninger her allerede. :ler:

Godt poeng :ler:

Skrevet

Jeg har aldri gjort det. Tror ikke jeg har fantasi nok, eller hadde husket å logge meg ut hver gang.

Før syns jeg det var morsomt med troll men nå har jeg gått litt lei. Tok meg litt tid før jeg fattet at det var troll så jeg fløy ut og inn i tråden hele tiden og ble mer og mer opphisset. Nå skriver jeg for tull. Jeg klarer ikke å holde meg helt unna, men skal være glad når den tid kommer.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja det har jeg. MAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange gangen

Gjest *Snart medlem*
Skrevet (endret)

Jeg har aldri trollet på noe forum, og jeg har aldri logget ut for å skrive noe som helst.

Men jeg kan legge til at jeg bruker nicket "Forumtrollet" på et annet forum.... ;)

Endret av *Snart medlem*
Skrevet

nope, liker og bare være meg selv, er det noen unødvendige tråder jeg skal legge ut gjør jeg det innlogget..

Skrevet

Det nærmeste jeg har vært Troll er dette ...

Troll

Troll kan ha mange former - men forumtroll er vel stort sett ute etter å erte på seg andre debbatanter - som her

Skrevet

Jeg har vært jævlig mange forumtroll. Har ikke tellinga. Dærsken hvor lettlurte mange her er. Har hatt det gøy da. :sjarmor:

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg har ikke logget meg ut, men jeg har lagd et par nick bare for gøy.

Skrevet

Samme her. :)

Skrevet

Samme her. :)

Såhh..hvem av dere var Sexy Pat? :sjarmor:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg har gjort det en gang :icon_lol:

Men det var en eller annen tanke bak, noe med å snu en problemstilling på hode og se hvilke reaksjoner som kom da.

Gjest Virvel
Skrevet

Har aldri gjort det, jeg er kjedelig. :erter:

Skrevet
Har aldri gjort det, jeg er kjedelig. :erter:

Nei, du er troll nok i virkeligheten :P

Har aldri vært noe troll. Har vært gjest, og et par andre nick, men ikke troll. Selv om jeg har hatt veldig lyst.

Skrevet

Jeg hadde faktisk glemt det, men jeg har jo vært forumtroll selv, for lenge siden. :sjarmor:

Det var på den tiden det var så vanvittig mange morsomme slanketråder inne på det som den gang var kropp, helse og trening (noen som husker damene med plastfolie? :legrine: ).

Så, jeg bekjenner mine synder. Og når jeg nå først tenker tilbake var det veldig morsomt. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...