Gjest Krina Skrevet 16. desember 2002 #1 Skrevet 16. desember 2002 Jeg har ett lite spørsmål jeg gjerne ville hatt hjelp til. Jeg har en mobiltelefon som er registrert med mitt navn. Nå vil jeg gjerne få fjerne mitt navn slik at hvis noen ringer opplysningen og vil vite hvem som er eieren av min telefon, er det umulig. Hvordan skal jeg gå frem? Takk!
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2002 #2 Skrevet 16. desember 2002 Ta kontakt med det teleselskapet du bruker og si at du ikke vil stå oppført med navn.
Gjest Mzfire Skrevet 16. desember 2002 #3 Skrevet 16. desember 2002 Si du vil stå som oppført på hemmelig nummer. Det går nok greit.
Gjest gjesta Skrevet 16. desember 2002 #4 Skrevet 16. desember 2002 Telenor gir deg mulighet til å reservere deg mot elektroniske kataloger. Det betyr at ditt nummer ikke er søkbart på www.telefonkatalogen.no samt ikke "finnes" i registeret hos firmaer som driver med nummeropplysning. Det tar ca 14 dager fra du ringer. Jeg har gjort dette med ungene sine mobilnumre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå