RomeoBoy Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Hei Har et spørsmål til dere jenter Når jeg og kjæresten min har sex, bruker jeg ofte å massere klitorisen hennes, samtidlig som jeg penetrerer henne. Når hun får orgasme av masseringen, fortsetter jeg og massere, slik at hun får mange orgasmer etter hverandre..Men når hun har fått 4-5 orgasmer (på bare noen minutter) sier hun at hun er for sliten til å få flere, eller at hun blir så slapp hvis jeg gir henne flere. Hvordan har dere andre damer det? Kjennere dere dere igjen? Håper på svar
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Ja, kjenner meg igjen der! Har så lyst til å bare legge meg og sove, men siden han ikke har kommet ennå må jeg jo utnytte for å få enda fler
Gjest Gjest_supersnuppa_* Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Hm, har aldri opplevd å få mer enn en orgasme jeg.....
Gjest Lillemor43 Skrevet 21. juni 2006 #4 Skrevet 21. juni 2006 Trodde serieorgasmer var noe de fant på i sexblader jeg. :rosasmil: Helt til jeg traff min nåværende mann Da ble det fart i sakene og jeg har gitt opp å telle.
yvoesp Skrevet 22. juni 2006 #5 Skrevet 22. juni 2006 Kjenner meg igjen ja. Det blir vel en slik "kvinnens fjerde gang gir utslag som ved mannens første" -)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå