Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Hva er egentlig dagens norm på når man har sex med en ny partner? Har man sex før man kaller seg kjærester, er man kjærester når man har hatt sex eller blir man kjærester pga. at man har hatt sex. Hvor lenge ventet du med sex med din partner?
Amalie_85 Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Det tror jeg kommer så ann på fra person til person. Noen venter til de er kjærester med å ha sex, mens andre hopper i det og blir kjærester. Vet ikke om vi var kjærester når vi hadde sex jeg. Jo jeg tror det. Men vi hadde vært det i 1døgn. Første gang jeg har gjort det. OG siste.
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Finnes vel ingen normer for dette. Jeg har vel oftest hatt sex rimelig tidlig i forholdet (før det ble et forhold faktisk), selv om jeg gjerne skulle ventet litt. Ikke pga at det er moralsk bra eller noe, men fordi jeg ser for meg at det kan bli litt mer spennende dersom man holder seg en stund. Ulempen er jo hvis man da finner ut at han er elendig i senga! Men når du spør om normer, så er det vel ikke akkurat en norm at man er kjærester etter at man har hatt sex. Dersom man går hånd i hånd i byen i fullt dagslys derimot, DA er det noe
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Så fort som mulig, enkelte vesentlige ting her i livet gjelder det å finne ut av med en gang slik at en slipper å vikle seg inn i noe en ikke finner veien ut av igjen før det er for sent.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Vi var vel “sammen” 4 måneder (nettforhold, mer alvorlig enn det kan høres ut som) før vi havet til sengs og holdt på med intens “roting” (alt annet enn samleie”) i ca 9-10 måneder etter det. Hva som er vanlig aner jeg ikke, dette er mitt første og antakeligvis siste forhold.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har aldri ventet. Å vite om man passer sammen seksuellt er viktig for meg. Derfor finner jeg som regel ut av det fort!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Jeg (som var gjest kl 19:42) er 24, var 22 når vi ble sammen.
Yme Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 Jeg syns ikke man skal ha sex i det heletatt. Tenk om noen blir skadet? Og uansett så er det en synd å ha sex utenfor ekteskapet, å da kommer det små menn i rød latexdrakt og stikker deg i rømpah, med gafler!
Pilar Skrevet 19. juni 2006 #12 Skrevet 19. juni 2006 Når begge to har lyst, da har man sex. Enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #13 Skrevet 19. juni 2006 Man har sex når man er klar. ← Er vel så ymse med praksisen av den der...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå