Gå til innhold

hva har du lært i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest gotthard
Skrevet

jeg har lært at mann ikke skal prøve og ta i mot en varm loddebolt som detter av bordet med og lukke hånden rundt den!!!!

i går lærte jeg at en times tid noen ganger er for kort tid og gjøre ting før butikken stenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har lært at en ikke skal legge seg med jeans under dyna...det er veldig varmt...selv om det var bare en liten høneblund

Skrevet

Jeg har lært at det er bedre å ringe å bestille fra turkoder

Gjest splæsj
Skrevet (endret)

Ingenting. :sur: Men det er to min igjen av denne dagen, kanskje det ikke er for sent enda.

Endret av G. Sky
Skrevet

Visste du at når du får vondt i hode av is er det ikke fordi det blir kaldt med den men fordi det blir alt for varmt. Skriv fort. 2 min på meg til å lære bort til deg

Skrevet

Jeg har lært htmlkoding for norske bokstaver, så æ, ø og å ikke ser ut som kråketær! :ler:

Amalie_85: :legrine::klem:

Skrevet

Amalie_85:  :legrine:  :klem:

Så ler du? :overrasket:

Det er sant.

Når isen treffer ganen og det blir mye kaldt tror hjernen at kroppen blir nedfryst og begynner en prosses for å holde hjernen varm for at resten av kroppen skal fungere. Men hjernen er jo egentlig varm. Så blir den "overoppheta" og det gjør vondt.

Skrevet

Jeg ler ikke fordi jeg ikke tror at det er sant! Men fordi det var så morsomt at du skyndtet deg å lære bort en rar ting! :klem:

Skrevet

Ja jeg prøver å være hyggelig. Så jeg til og med fikk skrivefeil så fort jeg skrev :ler:

Tror jeg er litt søt av og til :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har lært at direkte oversettelser sjelden låter særlig fint

Skrevet
Ja jeg prøver å være hyggelig. Så jeg til og med fikk skrivefeil så fort jeg skrev  :ler:

Tror jeg er litt søt av og til  :sjenert:

:ler: Jepp! :kose:

Gjest gotthard
Skrevet

i dag lærte jeg at enkelte klarer og misfårstå absolut alt om de bare prøver hardt, har egentlig lært det mange ganger før og, men glemmer fort serru

Gjest Lovegeckos
Skrevet

Jeg har lært at det er dumt å slippe handlevogna som den 1 år gamle datterene din sitter for å lempe varene inn i bilen :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet
i dag lærte jeg at enkelte klarer og misfårstå absolut alt om de bare prøver hardt, har egentlig lært det mange ganger før og, men glemmer fort serru

Hehe - det har jeg også lært. I sammenheng med dette har jeg også lært at det går an å overse slike folk ved å la være å lese mailer/svare på telefoner fra dem. Fortrengning funker, m.a.o.

Dessuten har jeg lært noe om fargegenetikk hos kaniner.

Skrevet

Jeg har lært at man kan aldri planlegge en tur godt nok. Jeg har fått en uendelig lang rekke med ting man må huske på på tur fra mamma. Skulle tror jeg aldri hadde vært på tur før.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra første dag i ny jobb, så i dag har jeg lært mye rart. Hvordan å lage diverse matretter og hvordan få dem til å se innbydende ut. Noe som gikk over all forventning, siden jeg er en elendig kokk. Hvordan å behandle kunder, stå i kassa, servere mat, vaske bordene, golv, kjøkken osv. (blæh). Og framfor alt har jeg lært at jeg får vondt i føttene av å springe rundt i 8 timer, så i morgen skal jeg handle nye superbehagelige sko :) ,

Skrevet

Legger du deg klokka to våkner du ikke klokka syv..

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg har ikke lært noe så langt i dag.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har lært at jeg er dårlig på å trene på tom mage.

Visste det fra før, men fikk det bekreftet i dag... svimer jo nesten av.

Ellers har jeg lært en helt ny markedsplan ved å oversette den fra engelsk til norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...