Gjest puzzy22 Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Typen min snur seg etter andre jenter når jeg er tilstede. Selv om jeg er sammen med han og han vet at jeg ser på. Synes det er veldig irriterende. Det er ikke akkurat noen diskre` blikk han sender dem. Bortsett fra dette er han verdens snilleste. Synes det ødelegger en del. Trenger noen synspunkter fra dere.
Amalie_85 Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 å det hadde jeg aldri klart. Jeg hadde fått mindreverdighets komplekser. Jeg vet at han sikkert ser på andre jenter. Men jeg lever lykkelig uvintende jeg da og mener at han ikke gjør det fordi han gjør det ikke når han er sammen med meg. Du får begynne å snu deg etter mannfolk å se hvordan han reagerer på det
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 det gjør typen min også, men så ser han på meg, for å se hvordan jeg reagerer Han gjør det ekstremt åpenlyst, syns det er morsomt om jeg reagerer Vet veldig godt at det er meg han vil ha
Gjest Pet Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Når du ser at han holder på å snu seg etter en jente, setter du i gang med å råkline med ham! Det gjorde jeg den gangen for mange år siden da jeg hadde en kjæreste som holdt på sånn.
Amalie_85 Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Når du ser at han holder på å snu seg etter en jente, setter du i gang med å råkline med ham! Det gjorde jeg den gangen for mange år siden da jeg hadde en kjæreste som holdt på sånn. ← Er det en belønning for at han snur seg? Eller likte han ikke å kline:P
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Du får snu deg like demonstrativt etter gutter da. Reagerer han ikke på det trenger ikke du reagere på det han gjør heller
Gjest Pet Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Er det en belønning for at han snur seg? Eller likte han ikke å kline:P ← Nei, det var for å ta oppmerksomheten hans bort fra hun han skulle til å snu seg etter!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Det der er en refleks, og ikke noe å ta personlig. Mest sannsynlig. Jeg pleier å le, og spørre ''var hun fin?'', også er det over liksom.
Gjest KA Skrevet 18. juni 2006 #10 Skrevet 18. juni 2006 Jeg aner ikke om jeg snur meg etter andre jenter. Velger å tro at jeg er diskré, selv når jeg er fri og frank. Men om jeg er ute med dama, er det uansett ikke greit om jeg skulle glane etter andre jenter. Synes det høres respektløst ut, og tror neppe jeg ville likt det noe særlig fra dama, jeg heller. Men så vidt jeg vet snur jeg meg ikke etter andre jenter når min kjære er tilstede. I hvertfall har jeg aldri fått det påpekt. Men selv om det virker respektløst, er det en naturlig å titte. Og har man lagt for vane å snu seg, er det vel vanskelig å slutte selv om man er forelsket. Det er jo ikke vondt ment. Men det bør absolutt påpekes om han gjør det, og han bør absolutt være villig til å forbedre titte-vanene sine.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #11 Skrevet 18. juni 2006 Men selv om det virker respektløst, er det en naturlig å titte. Og har man lagt for vane å snu seg, er det vel vanskelig å slutte selv om man er forelsket. Det er jo ikke vondt ment. Men det bør absolutt påpekes om han gjør det, og han bør absolutt være villig til å forbedre titte-vanene sine. ← Hvorfor er det så ille? Hvorfor er det respektløst hvis det er naturlig?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #12 Skrevet 18. juni 2006 Hvorfor er det så ille? Hvorfor er det respektløst hvis det er naturlig? ← Nå er det vel strengt tatt menn anlagt fra naturens side til å høvle over de damene som man måtte føle for, men er man i et forhold vil jeg kalle det respektløst likevel...
Gjest KA Skrevet 18. juni 2006 #13 Skrevet 18. juni 2006 Nå er det vel strengt tatt menn anlagt fra naturens side til å høvle over de damene som man måtte føle for, men er man i et forhold vil jeg kalle det respektløst likevel... ← Ja, det er nettopp det jeg mener. Det kan hende jeg fantaserer om bestevenninna hennes, men det er likevel ufint å la henne få vite det. Men slik er nå jeg.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #14 Skrevet 19. juni 2006 Kanskje han er på utkikk etter en kjæreste som ikke bruker slike nedsettende betegnelser som "typen" på han?
Champagnepiken Skrevet 19. juni 2006 #15 Skrevet 19. juni 2006 Jeg skjønner ærlig talt ikke problemet - for meg er det nesten refleks å snu meg etter en kjekk kar, uansett om jeg nå er sammen med kjæresten min eller ikke. Det betyr jo ikke at jeg mener noe med det, bare at jeg verdsetter estetikken? Samme med foreldrene mine, som har vært gift i snart 30 år. Pappa sier at den dagen han slutter å snu seg etter pene jenter, får mamma få ham lagt inn på sykehjem.
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #16 Skrevet 19. juni 2006 Nå er det vel strengt tatt menn anlagt fra naturens side til å høvle over de damene som man måtte føle for, men er man i et forhold vil jeg kalle det respektløst likevel... ← Men hvorfor?
Gjest Lillemor43 Skrevet 19. juni 2006 #17 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Kan dette være noe problem da? Det er vel naturlig å snu seg etter noe lekkert. Jeg snur meg etter sexy menn jeg, og er min kjære med så spør han lurt: Nå, var han noe? Min kjære er en skikkelig flørt. Han har alltid vært en flørt og en don juan. Har hatt mange kvinner og det har han aldri lagt skjul på. Hvorfor skulle han det? Han er seg selv og blant alle kvinnene han kunne ha fått var det meg han valgte. Den dagen han slutter og snu seg etter andre kvinner, den dagen han slutter å flørte blir jeg skikkelig redd For da er det ikke mye liv igjen i min elskede mann. Han kan snu seg etter en sexy kvinne, han kan flørte med henne, men det er meg han ser på med kjærlighet i blikket, og det samme gjelder selvfølgelig meg Klart jeg snur meg etter sexy menn på gata. Man er gift, samboer eller har kjæreste. Man er da ikke i et bur hvor alt er ulovelig Da må det isåfall eksplodere en gang. Nei alt folk lager problemer av :enig_anim: Kjærligheten er vakker, den er en gave og den er fri og uten lenker. Elsk hverandre, men la den andre få lov å puste. Endret 19. juni 2006 av Lillemor43
Gjest KA Skrevet 19. juni 2006 #18 Skrevet 19. juni 2006 Men hvorfor? ← Fordi det signaliserer at man fikk øye på noe mer interessant en dama. Én ting er å se, men om man snur seg slik at det er åpenbart at man ser, det kan da ikke være noe særlig. Har ikke sett slik oppførsel blant andre par så vidt jeg kan huske, men tror nok at min umiddelbare tanke ville være, "men du har da dame rett ved siden av deg, jo; hvorfor kikker du andre steder?" Mulig jeg er for mye gentleman.
punktom Skrevet 19. juni 2006 #19 Skrevet 19. juni 2006 Det der er en ryggmargsrefleks. Iallfall hvis du har vært singel en stund.
Gjest Lillemor43 Skrevet 19. juni 2006 #20 Skrevet 19. juni 2006 Fordi det signaliserer at man fikk øye på noe mer interessant en dama. Én ting er å se, men om man snur seg slik at det er åpenbart at man ser, det kan da ikke være noe særlig. Har ikke sett slik oppførsel blant andre par så vidt jeg kan huske, men tror nok at min umiddelbare tanke ville være, "men du har da dame rett ved siden av deg, jo; hvorfor kikker du andre steder?" Mulig jeg er for mye gentleman. ← Det har ingen ting med å være gentlemann å gjøre. Man signaliserer ikke at man får øye på noe mer spennende/intressant enn dama/mannen. Det er da virkelig ikke bare han/henne som går ved siden av deg som kan se lekker ut Når ble det respektløst og ulovelig å se Vi er heldige som kan se alt det vakre vi omgir oss med. Vakker natur, en nydelig unge, en hundevalp og masse masse mer. Man snur seg hvis man ser noe fint og pent. Hva er så galt med å snu seg etter vakre mennesker da? Fordi da er det plutselig respektløst og lite fint ovenfor partnenren? Hvorfor kan man ikke se,flørte,leke og være lykkelig? Gjør man noe galt når man ser? Kan man ikke like godt låse hverandre inne da? Kutte ut all kontakt med alle andre. Som skrevet lenger opp: Vi er begge flørtere og jeg kjenner ingen som har det bedre enn oss Gentlemann: Min mann er det. Han viser med all tydlighet når vi er ute blant folk at han er så himla stolt over at jeg er hans kvinne.Han presenterer meg som sin kjære for andre. Aldri som kjerringa Og stoltheten lyser ut av øynene hans når han ser på meg Hvorfor skal jeg ta bort livsgleden hans ved å kneble han? Nekte han og se andre rundt seg. Nekte han å være seg selv. Det går ikke an å eie et annet menneske. Det vil ALLTID føre vondt med seg. Jeg er stolt av min herlige mann og han av meg. Vi stoler 110% på hverandres kjærlighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå