Gjest gjest 0 Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har aldri sett så dårlig kundebehandling noensinne!!! Hver eneste gang jeg ser på det blir jeg skikkelig forbannet over de ansatte. Noen som virkelig har opplevd så dårlig kundebehandling på en flyplass?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Så rart..hver gang jeg ser programmet blir jeg overrasket over hvor UTROLIG tålmodige de ansatte er der. At de klarer å bli kjeftet på for ting som ikke er deres feil er imponerende. All ros til de ansatte.
Gjest gjest 0 Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Joda tålmodige er de, men de gjør jo aldri noe for å hjelpe kundene selv når det er opplagt feil fra deres bedrifts side!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Joda tålmodige er de, men de gjør jo aldri noe for å hjelpe kundene selv når det er opplagt feil fra deres bedrifts side! ← Det eneste som ville gjort kundene fornøyde var om de kunne trylle frem flere fly, snu tilbake tiden og andre umulige ting. Synes mange av kundene er direkte uforskammete, og jeg er VELDIG glad jeg ikke jobber innenfor kundeservice.
Gjest gjest 0 Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Det er kanskje ikke rart folk blir sure når man får feil beskjed og dermed mister et fly! Flyplasser tilbyr en utrolig viktig tjeneste og de må derfor yte deretter. Hilsen en som elsker å jobbe med kundeservice.
Titti72 Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Det er kanskje ikke rart folk blir sure når man får feil beskjed og dermed mister et fly! Flyplasser tilbyr en utrolig viktig tjeneste og de må derfor yte deretter. Hilsen en som elsker å jobbe med kundeservice. ← Det er omtrent 10 ganger oftere at de kommer etter innsjekk, en at de får feil beskjer. At de utfører en viktig tjeneste skal jeg ikke si meg uenig i, men at de skal lempe på kravene for det, er jeg uenig i. Kunden må sjekke inn 30 minutter før flyet letter. Klarer de ikke det så må de stå over. Det nytter ikke med at "ok, du er jo bare 5 min. forsent." En regel er en regel. Jeg syns kundene har litt feil fokus. Når de ikke rekker innsjekkingen, så skriker og truer de, og etter at de skjønner at løpet er kjørt så prøver de å krangle seg til en gratisbilett på neste avgang (som de krever plass på selv om flyet allerede er fult). Jeg syns de ansatte gjør en god jobb. Og ja jeg mar sett mange episoder av de oransje menneskene.
Daria Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Synes oftere det er kunden som har feil der enn de ansatte, selv om det også selvfølgelig forekommer. Har sittet til tider over hvordan noen av dem har oppført seg. Kommer man for seint eller uten gyldig id osv, får man faktisk skylde seg selv. Misunner dem ikke jobbene deres nei...
Gjest gjest 0 Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 Jo når man kommer for sent så er det jo selvfølgelig kundens egen skyld, men det som overrasker meg er at de ikke en gang gidder å prøve å komme med et forslag til løsning. Hva med å søke opp når neste fly går? Det er sjelden de gjør. Og i går var det en mann som hadde fått beskjed om å vente flere ganger fordi flyet var forsinket, og plutselig hadde det dratt Og den ansatte gadd ikke løfte en hånd for å finne en løsning til han.
Daria Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 Synes stort sett de gjørt det jeg, søker opp både nye fly og alternative transportmetoder? Tror vi må ha sett forskjellige episoder... Så ikke den i går, men det hørtes tvilsomt ut ja...
Gjest gjest 0 Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Synes stort sett de gjørt det jeg, søker opp både nye fly og alternative transportmetoder? Tror vi må ha sett forskjellige episoder... Så ikke den i går, men det hørtes tvilsomt ut ja... ← Det er godt mulig! Jeg ser det bare innimellom...
Titti72 Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 Enig med deg om episoden i går. De var ikke hjelpsomme mot han mannen. Der gjorde de en stor feil, men oppsummeringen på slutten fortalte oss at han kom seg avgårde med et fly den kvelden alikevel. Men han tykke sure gubben fikk som fortjent. Makan til uforskammet og sur gubbe. Trodde "trusler" skulle gjøre susen!?! Han fortjente et spark i ræva!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå