Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere tenkt over hvor dårlig vi behandler julebaksten?

I et annet forum er det en etterlysning etter en sirupsnipplager, så da spør jeg: Hvorfor i alledager skal man drive å plage sirupssnipene? Det strider jo til og med imot mot KG's motto!

Og hva me de stakkars fattigmannene... nå må vi få gjort en innsats så vi kan få hjulpet dem til et bedre liv - jeg er redd mange av dem ikke overlever jula engang!

Og smultringene - hull på hull!

Og de stakkars krumkakene er jo blitt helt sprø av den tilberedningen de får - nei maken...

Videoannonse
Annonse
Gjest pulverheksa
Skrevet

Arnie er du kjæresten min?

En del av dine funderinger, høres veldig likt det min kjære produserer. Kanskje dere er kompiser?

Ps. Nå skal jeg snike litt i dagboka di.

Skrevet

Og jeg som ikke trodde det kunne finnes mer enn èn så forvridd hjerne som min her i verden :hoho:

Hva har i så fall verden gjort for noe galt for å fotjene to av oss...? :roll:

Tenk hvis jeg er tvilling uten å vite om det :o

Sorry, pulv... opptatt .. og nok ikke med deg :ler:

Skrevet

...og hva med den skikkelig nedverdigende behandlingen vi gir kokosbollene (de med sjokolade og kokos uttenpå)?

Noe nærmere å bli rullet i tjære og dyppet ifjær kan vel ikke en kake komme - hva?

Hva galt har de stakkarene gjort???

Skrevet

Hos oss kaller vi julekakene "inn og ut - kaker". De blir båret inn i stua på et fat, og ut igjen et par timer senere...

Hva må ikke de stakkars kakene tenke og føle?

Hvilken nedverdigende behandling!!!

*sukk*

Skrevet

Julekakene våre står i 2 uker og støver ned før fuglene får dem.

Hvem i alle dager fant på at vi skulle bake verdens tørreste kaker til jul???

Så gi fattigmann en tier for å holde seg borte... da vinner både vi og fattigmannen.

Skrevet

Cluet er prioritering i julebaksten - hvorfor bake seks sorter ut og inn kaker når det er bare den syvende som blir spist? Jeg baker to sorter jeg - men de er også så godt som fortært lenge før jul. Må gjemme unna en boks, både for meg selv og ikke minst for min tilkommende kakemons.

Skrevet

Det er da ikke synd på disse små tørre og sprø kakene. All hukommelse blir fjernet fra det ene året til det neste der de ligger nede i en boks og aldri får sett dagens lys.

Hvis du ikke spiser dem...hvorfor da bake dem..??

Men viktige er de da.. der de ligger vakkert på et fat og smiler innbydende til deg. Bare lengter etter å bli forent med kaffe i din mage. Liker julekaker jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...