miss idaho Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Jeg skal bo i Tallinn i 6 uker, hva må jeg få med meg? Hva bør jeg shoppe og hvor bør jeg ta SPA?
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Tallinn er en nydelig by. Du bør få med deg alt av gamlebyen, og det skulle ikke være noe problem på seks uker. Skulle rekke over det meste av museer og butikker på den tiden. Få også med deg utendørsmuseet og tivoli på Rocca Al Mare. Alt av strikkevarer og rav er populært å shoppe. Få med deg utendørskonsert på sangfestivalområdet. Siden du skal være så lenge bør du også reise litt rundt i landet, få med deg Tartu og Pärnu mv. Ville tatt meg en tur sydover til Latvia og Litauen også
Gjest Skya Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Jeg har skrevet et innlegg om SPA i Estland tidligere, her finner du det innlegget. Nå ligger Saaremaa et lite stykke fra Tallinn da, men når du skal være der i 6 uker så har du vell god tid. :misunnelig:
Tjorven Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Du må få med deg Gamlebyen og kjøpesenteret Kaubamaja. Sistnevnte er virkelig "et must"! Også anbefaler jeg et godt måltid på peppersack! Endret 20. juni 2006 av Tjorven
moon_angel Skrevet 17. juli 2006 #5 Skrevet 17. juli 2006 Hvis du bare skal på dag-spa (ikke bo på et SPA hotell) kan jeg anbefale Day Spa http://www.dayspa.ee/ Hyggelige priser og betjeninger! Ligger sentralt i gamle byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå