Gjest Gjest_Kine_* Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Kan noen fortelle meg hvor man får tak i klær for store damer, uten å blakke seg fullstendig?
*Emma* Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Dette ble diskutert for veldig kort tid tilbake.... HER
Gjest Fyldig Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Hei Jeg kjøper mine klær her: www.with-fashion.no De har klær helt opp til størrelse 60. Til normale/rimelige priser.
Skravla Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Hei Jeg kjøper mine klær her: www.with-fashion.no De har klær helt opp til størrelse 60. Til normale/rimelige priser. ← Jeg fant hverken priser eller nettbutikk der. Hvordan handler du?
Gjest Fyldig Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Jeg bare trykket på linken IKKE KUNDE, så fylte jeg ut opplysningene og sendte dem. Etter noen minutter fikk jeg svar om at jeg ville motta passord. Så gikk det vel en dag før jeg mottok dette. Etter det var det bare å logge inn og shoppe i vei. Noe jeg også har gjort... Det er jo gratis frakt når man bestiller over 2500,- , og da får man faktisk temmelig mye klær.. Byttet noe også, og det var heller ikke noe problem. De har lang bytterett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå