fuerza Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Hvor mange tenåringsmødre kjenner eller vet du om? Jeg er 20 år, og langt i fra klar for barn. Men allikavel føler jeg at jeg er på etterskudd. Synes det er så mange rundt meg som har fått barn, før de har rundet 20. Jeg føler jeg aaaldri kommer til å komme til det stadiet de har kommet til allerede nå, men det er ikke det innlegget skal handle om. Lurer bare på om det er normalt med unge mødre eller om jeg tilfedigvis bare vet om mange av dem.
Gjest Ava Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har en sønn på 20 og jeg håper han venter litt til før han blir pappa ... i motsetning til deg så ser jeg ikke mange så unge som velger å få barn. Heldigvis så velger de fleste utdanning først.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Jeg er 19 og har barn.. Jeg har to veninner på samme alder som meg som venter barn. Å jeg vet om fler på min alder som venter barn.. Ene søsteren min fikk barn før hun var 20. Min mor fikk barn før hun var 20.
Gjest LilSweetie Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Den jeg kjenner som fikk barn tidligst var 24. Så ingen grunn til bekymring
Diktern Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Kommer nok litt an på hvor man bor osv. Sjøl kjenner jeg/veit om en del tenåringsmødre. Helt greit for meg, men jeg synes det er for tidlig å få barn når man er tenåring.
Gjest Skya Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 En av mine venniner var 15 da hun fikk sin første, og har nå flere, men dette er kanskje et ekstremt tilfelle og da. Så har jeg 2 andre venninner som fikk barn da de var 20/21. Mens jeg er en av de som IKKE skal ha barn på en god stund ennå, har jo så masse jeg skulle ha gjort.
Holly Hobbie Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Jeg kjenner ingen, men der hvor noen i slekten min bor (paa vestlandet, paa "bygda") er det ganske vanlig. Som noen allerede har vaert inne paa, saa har nok dette med geografi, sosial status og utdannelsesnivaa aa gjoere. Blant annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå