Gå til innhold

Jeg har så lyst til å synge til min kommende mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en søt romantisk sang...ikke for vanskelig å synge.

Vi har egentlig ikke noen sang som er spesiell for oss....bortsett fra unckel cracker sin follow me, og den har jeg virkelig ikke lyst til å synge. :icon_lol:

Setter stor pris på alle forslag!! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg tenkt meg og gjort og. (visst jeg blir gift da)

Men det måtte blitt etter han hadde sagt ja. Visst ikke har han jo mulighet til å stikke av :ler:

Forslag... hmmmm

må tenke på den.

Ville bare si at jeg syns det hørtes fint ut

Skrevet

"Dance me to the end of love" - Leonard Cohen, er utrolig vakker da.

Skrevet (endret)

Synes "Thank God I Found You" av Mariah Carey med 98 Degrees er veldig fin. Ellers så har du jo Shania Twain sin "From This Moment", som jo er en bryllupsklassiker.

:)

Endret av Cupcake
Skrevet (endret)

From this Moment med Shania Twain er jo en klassiker da

Endret av liv
Gjest Gjest
Skrevet

"Det vakraste" av Cecilia Vennersten (eller noe sånt). Romantisk og vakker sang, og ikke så vanskelig å synge, synes jeg.

Skrevet

by your side, sade (såå romantisk!)

your song, elton john

come what may (fra moulin rouge), egentlig en duett, men er sikkert fin for en person også

mitt hjerte er ditt

den finaste eg veit, hellbillies

perfect day, lou reed

det vackraste jag vet

something, beatles

i will, beatles

halo, the cure (helt fantastisk!)

og mye mye mer...

Skrevet

Å tusen takk for flotte tips!!!

Jeg må bare lytte og velge jeg... :-D

Skrevet

En venninne laget en nydelig tekst til "Sommerfugl i vinterland" som hun sang til mannen sin i bryllupet deres. Ikke et øye var tørt....

Synes kanskje det at sangen er norsk gjør det ennå mer personlig.

Skrevet

er du skikkelig tøff drar du til med "I believe in a thing called love" med the Darkness :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville gått for noe som ikke er for "klissete", altså ville jeg selv ha styrt unna Mariah Carey og Shania Twain. Men det kommer jo an på hva slags musikksmak dere har. Tror nesten jeg ville ha tenkt på noe norsk, siden budskapet da blir mer direkte på en måte. Det er jo så mye fint, men nå fikk jeg litt jernteppe. Ville selv sikkert ha sett på noe av Kari Bremnes for å se om det kan brukes, men nå har jeg og samboeren min et forhold til henne, så det ville gitt mening for oss.

Syns du er så tøff. Jeg kunne egentlig tenke meg å gjøre det samme selv, evt. spille noe, men med min sceneskrekk tror jeg det blir for mye oppi alt det andre.

Skrevet
Jeg ville gått for noe som ikke er for "klissete", altså ville jeg selv ha styrt unna Mariah Carey og Shania Twain. Men det kommer jo an på hva slags musikksmak dere har. Tror nesten jeg ville ha tenkt på noe norsk, siden budskapet da blir mer direkte på en måte. Det er jo så mye fint, men nå fikk jeg litt jernteppe. Ville selv sikkert ha sett på noe av Kari Bremnes for å se om det kan brukes, men nå har jeg og samboeren min et forhold til henne, så det ville gitt mening for oss.

Syns du er så tøff. Jeg kunne egentlig tenke meg å gjøre det samme selv, evt. spille noe, men med min sceneskrekk tror jeg det blir for mye oppi alt det andre.

Du leser mine tanker!

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg til å synge noe norsk eller svensk for den saks skyld...og aller helst ikke noe veldig klissete! *fnis*

Gjest Gjest
Skrevet

Ååååå, for en flott tanke!

Har vært i bryllup og hørt kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen. For oss nordlenninger var det den aller flotteste visa å få høre på en sånn dag....

Lykke til!

:):):)

Skrevet

Skikkelig tøft gjort om du gjennomfører det!

Jegville ha gått for noe på norsk.

Kjærlighetsvisa/ Sivertsen

Mitt hjerte er ditt /Andersen (Prøysen)

Kjærlighet/ Kyrkjebø

Skrevet
Du leser mine tanker!

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg til å synge noe norsk eller svensk for den saks skyld...og aller helst ikke noe veldig klissete! *fnis*

Den finaste eg veit av Hellbillies, er overraskende fin (jeg er ingen hellbillies fan :) ) kan helt sikkert synges på bokmål/andre dialekter også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...