Lykketrollet Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Trenger en søt romantisk sang...ikke for vanskelig å synge. Vi har egentlig ikke noen sang som er spesiell for oss....bortsett fra unckel cracker sin follow me, og den har jeg virkelig ikke lyst til å synge. Setter stor pris på alle forslag!!
Amalie_85 Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Det kunne jeg tenkt meg og gjort og. (visst jeg blir gift da) Men det måtte blitt etter han hadde sagt ja. Visst ikke har han jo mulighet til å stikke av Forslag... hmmmm må tenke på den. Ville bare si at jeg syns det hørtes fint ut
Colourpiece Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 "Dance me to the end of love" - Leonard Cohen, er utrolig vakker da.
superlove Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Engelske kjærlighetssanger Svenske kjærlighetssanger Wedding songs Her var noen forslag, men hvilket språk skal du synge på? Utrolig stilig gjort. Skulle ønske jeg kunne synge, men siden jeg er totalt tonedøv skal jeg leie en solist til å synge til mannen etter talen min. Hun skal synge denne: "Vår sang"
Cupcake Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 (endret) Synes "Thank God I Found You" av Mariah Carey med 98 Degrees er veldig fin. Ellers så har du jo Shania Twain sin "From This Moment", som jo er en bryllupsklassiker. Endret 19. juni 2006 av Cupcake
liv Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 (endret) From this Moment med Shania Twain er jo en klassiker da Endret 19. juni 2006 av liv
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 "Det vakraste" av Cecilia Vennersten (eller noe sånt). Romantisk og vakker sang, og ikke så vanskelig å synge, synes jeg.
marsy Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 by your side, sade (såå romantisk!) your song, elton john come what may (fra moulin rouge), egentlig en duett, men er sikkert fin for en person også mitt hjerte er ditt den finaste eg veit, hellbillies perfect day, lou reed det vackraste jag vet something, beatles i will, beatles halo, the cure (helt fantastisk!) og mye mye mer...
Lykketrollet Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2006 Å tusen takk for flotte tips!!! Jeg må bare lytte og velge jeg... :-D
Lemona Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 En venninne laget en nydelig tekst til "Sommerfugl i vinterland" som hun sang til mannen sin i bryllupet deres. Ikke et øye var tørt.... Synes kanskje det at sangen er norsk gjør det ennå mer personlig.
marsy Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 er du skikkelig tøff drar du til med "I believe in a thing called love" med the Darkness
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville gått for noe som ikke er for "klissete", altså ville jeg selv ha styrt unna Mariah Carey og Shania Twain. Men det kommer jo an på hva slags musikksmak dere har. Tror nesten jeg ville ha tenkt på noe norsk, siden budskapet da blir mer direkte på en måte. Det er jo så mye fint, men nå fikk jeg litt jernteppe. Ville selv sikkert ha sett på noe av Kari Bremnes for å se om det kan brukes, men nå har jeg og samboeren min et forhold til henne, så det ville gitt mening for oss. Syns du er så tøff. Jeg kunne egentlig tenke meg å gjøre det samme selv, evt. spille noe, men med min sceneskrekk tror jeg det blir for mye oppi alt det andre.
Lykketrollet Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #15 Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville gått for noe som ikke er for "klissete", altså ville jeg selv ha styrt unna Mariah Carey og Shania Twain. Men det kommer jo an på hva slags musikksmak dere har. Tror nesten jeg ville ha tenkt på noe norsk, siden budskapet da blir mer direkte på en måte. Det er jo så mye fint, men nå fikk jeg litt jernteppe. Ville selv sikkert ha sett på noe av Kari Bremnes for å se om det kan brukes, men nå har jeg og samboeren min et forhold til henne, så det ville gitt mening for oss. Syns du er så tøff. Jeg kunne egentlig tenke meg å gjøre det samme selv, evt. spille noe, men med min sceneskrekk tror jeg det blir for mye oppi alt det andre. ← Du leser mine tanker! Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg til å synge noe norsk eller svensk for den saks skyld...og aller helst ikke noe veldig klissete! *fnis*
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 Ååååå, for en flott tanke! Har vært i bryllup og hørt kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen. For oss nordlenninger var det den aller flotteste visa å få høre på en sånn dag.... Lykke til!
Ottine Skrevet 20. juni 2006 #17 Skrevet 20. juni 2006 Skikkelig tøft gjort om du gjennomfører det! Jegville ha gått for noe på norsk. Kjærlighetsvisa/ Sivertsen Mitt hjerte er ditt /Andersen (Prøysen) Kjærlighet/ Kyrkjebø
marsy Skrevet 21. juni 2006 #18 Skrevet 21. juni 2006 Du leser mine tanker! Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg til å synge noe norsk eller svensk for den saks skyld...og aller helst ikke noe veldig klissete! *fnis* ← Den finaste eg veit av Hellbillies, er overraskende fin (jeg er ingen hellbillies fan ) kan helt sikkert synges på bokmål/andre dialekter også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå