Gå til innhold

Er du en fotballkampskravler?

Anbefalte innlegg

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

Helt uinspirert av de andre trådene spør jeg dere damer og enkelte menn. Siden vi er på skråblikk, kan jeg vel komme med påstanden om at kvinner fortere glemmer hva offside er og hvilken farge det er på drakta til Norge.

Endret av Slangen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring (i alle fall i løpet av dette vm) er at jeg holder kjeft og faktisk følger med på kampen (avbrutt av et frustrasjonshyl i ny og ne, og litt måljubel), mens mannen i huset + kompisene hans skravler kontinuerlig.

Random utdrag fra kampen i stad:

"Han der er god på klubblaget, men her er'n bare rævva"

"HVA SKJEDDE DER?!?!?!? FORTELL MEG!!! HVA SKJEDDE DER!!??"

"Arne Scheie har mista piffen"

"Åh, brasil er så dåååårlige"

"australia burde fått en utlikning"

"SÅ FORBANNA URETTFERDIG!!!!"

"jaja, det var den kampen"

:frustrert:

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

Nå går du vekk fra det egentlig temaet. Det er ikke skravling, det er analyse og følelsesutbrudd.

edit: Eller kanskje ikke? Faen, nok et forsøk på å "ta" kvinner mislykdes.

Endret av Slangen
Skrevet

Prater, kommenterer, peker, hyler og skriker til stadighet -selv når det bare en meg og tven... :ler:

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg er stille. Hvis jeg tilfeldigvis ser fotball med brøderene mine f.eks, leser jeg bok eller et blad. Men de snakker.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Hildesol: Har alltid syntes du er kjempesjarmerende, søt, sexy, har fantastisk utstråling, men ikke minst, du virker spennende å utfordrende;) håper vi kan ha kontakt, og at jeg selvfølgelig skal be deg ut på en romantisk middag for to;)

Gjest -eline-
Skrevet
Prater, kommenterer, peker, hyler og skriker til stadighet -selv når det bare en meg og tven...  :ler:

...høres ut som meg! Fotball må jo kommenteres :ler:

Skrevet

Snakker aldri, spør bare hvor Thorstvedten er blitt av...... :ler: ....han var god nok grunn til å lide seg gjennom en fotballmkamp på TV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...