Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 (endret) Helt uinspirert av de andre trådene spør jeg dere damer og enkelte menn. Siden vi er på skråblikk, kan jeg vel komme med påstanden om at kvinner fortere glemmer hva offside er og hvilken farge det er på drakta til Norge. Endret 18. juni 2006 av Slangen
Hilde Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Min erfaring (i alle fall i løpet av dette vm) er at jeg holder kjeft og faktisk følger med på kampen (avbrutt av et frustrasjonshyl i ny og ne, og litt måljubel), mens mannen i huset + kompisene hans skravler kontinuerlig. Random utdrag fra kampen i stad: "Han der er god på klubblaget, men her er'n bare rævva" "HVA SKJEDDE DER?!?!?!? FORTELL MEG!!! HVA SKJEDDE DER!!??" "Arne Scheie har mista piffen" "Åh, brasil er så dåååårlige" "australia burde fått en utlikning" "SÅ FORBANNA URETTFERDIG!!!!" "jaja, det var den kampen"
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 (endret) Nå går du vekk fra det egentlig temaet. Det er ikke skravling, det er analyse og følelsesutbrudd. edit: Eller kanskje ikke? Faen, nok et forsøk på å "ta" kvinner mislykdes. Endret 18. juni 2006 av Slangen
Daria Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Prater, kommenterer, peker, hyler og skriker til stadighet -selv når det bare en meg og tven...
Gjest splæsj Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Jeg er stille. Hvis jeg tilfeldigvis ser fotball med brøderene mine f.eks, leser jeg bok eller et blad. Men de snakker.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Hildesol: Har alltid syntes du er kjempesjarmerende, søt, sexy, har fantastisk utstråling, men ikke minst, du virker spennende å utfordrende;) håper vi kan ha kontakt, og at jeg selvfølgelig skal be deg ut på en romantisk middag for to;)
Gjest -eline- Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Prater, kommenterer, peker, hyler og skriker til stadighet -selv når det bare en meg og tven... ← ...høres ut som meg! Fotball må jo kommenteres
hjertesukka Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Snakker aldri, spør bare hvor Thorstvedten er blitt av...... ....han var god nok grunn til å lide seg gjennom en fotballmkamp på TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå