Gjest sasa Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 heej! tanta mi har ille brede føtter å har prob med å finne seg sko som er brede nok.. ( som ser litt spreke ut) hum hadde hørt at det visstnok var en butikkk i oslo som solgte dette.. er det noen her som har en anelse om hvor den evt ligger, heter osv?? takker & bukker
Gjest HB Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Scholl har sko for de fleste føtter og ikke alle er like gammeldagse. De har (i hvert fall hatt) butikk på Steen & Strøm og i Bogstadveien. Hilsen Lille meg
Gjest LilSweetie Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Har hørt at det ligger en butikk som spesialiserer seg på Birkenstock i Bogstadveien. De burde vel ha sko for brede føtter
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Scholl er et bra merke for brede føtter, og det samme er DrMartens. Bronx er heller ikke det verste. Jeg har samme problem og bor i Oslo, så denne tråden skal jeg følge med på!
Skravla Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Mener at det ligger/lå en skobutikk nederst i Trondheimsvn som solgte sko i store størrelser (utover hva som er normalen i vanlige skobutikker). Ellers har ecco en del brede skol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå