Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Vi har et lite soverom og nå vil vi bytte farge. For tiden har vi mørkeblått og det har vi hatt i 6 år Hvilken farge syns dere er fint på soverommet?
Gjest Shady lady Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Mitt soverom var blått i flere år, men nå har jeg nettopp malt det beige. Milde himmel, for en forandring! Rommet virker større, tingene matcher bedre og jeg trives i det hele tatt myyye bedre der. Anbefaler deg på det varmeste å male det beige, eller helt lyst.
Gjest Dingo Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Hvit narciss 0005-y20r, kanskje? Det har vi malt på barnerommene, og så har vi rosa/ blått tilbehør. Kjempefint der iallefall=) Vil med tid og stunder male soverommet vårt, og gangen i samme farge også, da blir det en helhet i andre etasje. Soverommet vårt får beige gardiner og mørkebrune møbler til.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Hadde også mørkeblått soverom inntil jeg malte det i fargen Ida for en tid tilbake. En varm beige med bittelitt rødt i (absolutt ikke rosa). En nydelig farge som spiller fint med naturlig lys.
Gjest Ava Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Jeg elsker den klassiske "Fransk grå" ... en farge som jeg aldri blir lei av.
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Jeg elsker den klassiske "Fransk grå" ... en farge som jeg aldri blir lei av. ← Den har vi i gangen. Jeg vil male rommet ganske lyst, men samboer er et vane dyr og syns vi har det ganske så fint men han har gått med på å male nå da.
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Har sett på en farge som heter Lys Toscana, men det er jo så mange andre lignende farger, så jeg blir jo litt usikker. Til dere med blå rom, måtte dere male noe ekstra?? Tenker på at det blå kansje vil skinne igjennom en så lys farge??
Gjest Line F Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Lys lys tåkegrå Det er en lyse lyseblå, med bittelitt grå i... blir lyst og lett og er deilig å sovne og våkne til. Altså ikke noen mørk eller babyblå tone Hilsen Line F
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Har sett på en farge som heter Lys Toscana, men det er jo så mange andre lignende farger, så jeg blir jo litt usikker. Til dere med blå rom, måtte dere male noe ekstra?? Tenker på at det blå kansje vil skinne igjennom en så lys farge?? ← Grunnet først og malte to strøk.
Gjest Gjest_Daisy_* Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 Lys lys tåkegrå Det er en lyse lyseblå, med bittelitt grå i... blir lyst og lett og er deilig å sovne og våkne til. Altså ikke noen mørk eller babyblå tone Hilsen Line F ← Prøver å finne denne fargen for den høres fin ut, men jeg finner den ikke. Kanskje noen her som kan hjelpe?
Lillesøster Skrevet 19. juni 2006 #12 Skrevet 19. juni 2006 Lys Jord har vi på soverommet vårt. Er kjempefornøyd. Samboer var skeptisk, men jeg var så bestemt da vi skulle male at det måtte bare gjennomføres. Nå er han også superfornøyd. Vi får mange positive tilbakemeldinger på denne varme fargen. Og jeg elsker dette rommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå