Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118856 Jeg har mørkebrunt farget hår, men jeg vil ha sånn farge som Christina har på dette bildet Verdt et forsøk høs frisør?
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Ja tror du ikke det? Jeg fikk mitt sorte hår til å bli hvitt av 3 bleikingpakker!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Ok! Så du gjorde det selv? Og det ble ikke skjoldete? Ikke dårlig! Hvilket merke brukte du da? Prøvde på en venninne en gang med noe som het Polyblond, men det ble hvitt i skillen, så gult og orange ytterst, ga opp etter to blekinger og farget det mørkt igjen..
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Jupp! Men fargen setter seg jo veldig fort i tørt hår, og jeg farget dreadsene da. De er jo kjempetørre.. brukte den billigpakka, H&M sitt eget merke. Ble jevnt, men jeg skulle jo bare ha det så lyst for å få det i min egen farge igjen så jeg husker ikke heeelt..
Krista83 Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Du kan jo prøve hos en frisør, vil tro resultatet vil ble penere da, og du slipper å få misfarget hår om du prøver og feiler hjemme... Du kan jo også prøve å ta det i en to gang, prøve med litt striper og slikt før du blir helt platina.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Ja det er så klart lurest å gjøre hos frisør, jeg skulle bare være det levende beviset på at det var mulig
Vela Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har også hatt mørkebrunt farget hår, og blitt lys nå. (Prøvde selv flere ganger, noe jeg IKKE anbefaler) Hos frisør fikk jeg avfarging (Noe som er litt mer skånsomt enn bleking, pluss bleking etter dette. Ble litt gulskjær med en gang, men kjøp en sølvshampoo (lilla fargepigmenter i), så blir det bra! Håret blir veldig tørt og slitt etterpå så det er lurt å få en god hårkur. Jeg gjorde dette hos frisørlærling, og det kom på 600,- (Med klipp)!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har også hatt mørkebrunt farget hår, og blitt lys nå. (Prøvde selv flere ganger, noe jeg IKKE anbefaler) Hos frisør fikk jeg avfarging (Noe som er litt mer skånsomt enn bleking, pluss bleking etter dette. Ble litt gulskjær med en gang, men kjøp en sølvshampoo (lilla fargepigmenter i), så blir det bra! Håret blir veldig tørt og slitt etterpå så det er lurt å få en god hårkur. Jeg gjorde dette hos frisørlærling, og det kom på 600,- (Med klipp)! ← Kan jeg spørre om i hvilken salong dette var? har fått tilbud om lærlingklipp og får det da til halv pris. Men farge, klipp og striper vil likevel komme på 1000 kr
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118856 Jeg har mørkebrunt farget hår, men jeg vil ha sånn farge som Christina har på dette bildet Verdt et forsøk høs frisør? ← Jeg var hos frisøren nå i dag får å oppnå akkurat samme farge som det i linken! Har også svart farget hår. Frisøren tok masse striper og nå sitter jeg her som en gulrot Men jeg skal tilbake dit om en uke og da skal jeg bli helt blond! Så for å svare på spørsmålet ditt: JA, det er verdt et forsøk! Kommer til å være en helvesteuke det her bare... Men det er det verdt!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Tusen takk for svar! Da tror jeg at jeg lysner det hos frisør da jeg får lønn!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #11 Skrevet 19. juni 2006 Jeg var hos frisøren nå i dag får å oppnå akkurat samme farge som det i linken! Har også svart farget hår. Frisøren tok masse striper og nå sitter jeg her som en gulrot Men jeg skal tilbake dit om en uke og da skal jeg bli helt blond! Så for å svare på spørsmålet ditt: JA, det er verdt et forsøk! Kommer til å være en helvesteuke det her bare... Men det er det verdt! ← Hvor mye måtte du betale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå