agbre Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Hei. Skal ta med meg laptopen på hytta i sommer. Kan bla. være greit å se en dvd på en regndag. Da trenger jeg ekstra høytalere, for lyden er ikke all verden på pc`n min. Kan noen hjelpe meg å finne noen bra?
Fappaggagga Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Hvor mye penger har du tenkt til å legge i det? Har du strøm på hytta? om ikke, så trenger du høyttalere som ikke krever strøm fra annet enn pc'en. Om du skal se film, så er det alltid morsomst med surround (om laptopen din støtter det?) Et nesten must, når du skal se film, er subwoofer! Hvertfall til pc'høyttalere, der satelitthøyttalerne ofte ikke er store nok til å lage noe trøkk i bassen. her er en mulighet med surround. Men den krever strøm. den her er en litt rimeligere mulighet. Men den krever også strøm.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Hvor mye penger har du tenkt til å legge i det? Har du strøm på hytta? om ikke, så trenger du høyttalere som ikke krever strøm fra annet enn pc'en. Om du skal se film, så er det alltid morsomst med surround (om laptopen din støtter det?) Et nesten must, når du skal se film, er subwoofer! Hvertfall til pc'høyttalere, der satelitthøyttalerne ofte ikke er store nok til å lage noe trøkk i bassen. her er en mulighet med surround. Men den krever strøm. den her er en litt rimeligere mulighet. Men den krever også strøm. ← Når det gjelder surround, støtter de færreste laptoper surround. I så fall må du ha et eksternt surroundlydkort. Hvis du ikke er interessert i å legge mye penger i det, og bare vil ha noen høyttalere som "gjør jobben", kan du kjøpe hvilke høyttalere som helst som kan kobles direkte i øretelefonporten. Dette får du fra 200,- og oppover både hos Clas Ohlson og hos dataforhandlere.
reddevil Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Av merker kan jeg anbefale: Logitech, Creative, Altec, Phillips Ett lite tips er å kjenne på vekten på de du skal kjøpe. De skal gjerne være litt tunge. Lette = mye plast og dårlig lyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå