Gå til innhold

Min livs deiligste opplevele med en kvinne!

Anbefalte innlegg

Gjest rider45
Skrevet (endret)

Hei, sitter her og funderer over om en gjør riktig eller galt?

Lever i et platonisk ekteskap, men ønsker ikke å skilles, da alt ellers fungerer godt, bare ikke sexen.. Så møter jeg denne kvinnen, og sammen opplever vi høyder i sexlivet som er hinsides det en kunne drømme om, ja til og med lese om! Dette er blitt sånn et utrolig livskvalitet i livet at jeg kan ikke skjønne at jeg ikke skulle nyte dette som jeg vet jeg ikke ville fått opplevd ellers! Vi (kvinnen og jeg) er fullt inneforstått om at vi må vær diskret og nyte dette i en dyp hemmelighet, og det igjen gjør at vi begge lever ut noe som ingen av oss ellers ville gjort! kort sagt, det perfekte, varierende og tillitsfulle sexliv!

Så kommer tankene... kan jeg leve med dette? Jeg sier ja, for jeg skader eller sårer ingen, og alt er som før hjemme, bare med en forskjell, at jeg og denne kvinne har fått noe i livet vi ellers aldri ville fått, og skulle vi ikke unne oss dette? Lever jo tross alt bare en gang!

Men inn i mellom kommer tvilen!

Noen meninger om dette?

Endret av rider45
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har en mening om dette. Du fører din kone bak lyset på en tarvelig og feig måte.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Du lurer på om du gjør riktig eller galt når du har vært utro? :overrasket:

Hva feiler det deg egentlig?

Endret av Towelie
Gjest Mireya
Skrevet

Tvilen er magefølelsen din som prøver å fortelle deg at det du driver med er galt, så lenge du er gift.

Men du ignorerer det og kjører på likevel.

Come what may.... Lykke til med livet videre.

Jeg synes det du gjør er GALT, men det bryr du deg sikkert ikke om, siden ikke engang din egen magefølelse trenger igjennom lysten?

Gjest Piper
Skrevet

Jeg mener at du skal fortelle dette til din kone, for å se om hun har like stor forståelse for det som det du tydeligvis har. Man kan ikke bare velge biter av et forhold, for så å gå andre veier om enkelte ting ikke fungerer. Enten velger man hele forholdet, eller man går ut av det. Så enkelt erdet faktisk, om nå din kone ikke er så raus at hun sier du kan nyte den andre. Det kan jo være hun er så raus, men uansett bør hun få være med å velge hun også.

En annen ting, det er at det er alltid en for mange som vet om utroskapen. Så selv om du tror at det ikke sårer nå, vil det gjerne gjøre det før eller siden.

Skrevet
jeg skader eller sårer ingen

Jo, det gjør du. Kanksje ikke nå, men det er vanskelig å holde på en sånn hemmelighet for alltid. Og da vil noen bli såret.

Vær ærlig med din kone, og la henne avgjøre om hun vil leve med en som bedrar henne eller ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Forstår deg godt. Det er et komplisert bilde. Har hatt en lignende forhold i lengere tid. Jeg fikk også en oppsving i selvfølelsen og livskvalitet og har etterhvert blitt ganske glad i elskeren. Spørsmålet er hvor lenge det holder med de premissene du skisserer? Der hvor du lurer deg selv er at alt annet fungerer riktig med din nåværende ektefelle? Hvis ikke dere kan kommunisere helt åpent, bla. om sexlivet deres, da går problemene sansynligvis dypere...kanskje er det dette du føler er galt?

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig er det berusende når alt klaffer seksuellt og en tenner voldsomt på partneren. Det er så berusende at det føles rett! :ironi:

Og hvorfor skal ikke du nyte den ene livet du har fått utdelt til det fulle når det føles så fantastisk? :ironi:

Vel, det at jeg forstår rettferdiggjøringen din betyr ikke at det er riktig.

Du bedrar din kone med en annen.

Hvorfor fortjener du å få alt i pose og sekk og ikke din kone?

Skal ikke hun også få muligheten til å oppleve berusende sex med en annen? For alt du vet så ønsker hun det, men ekteskapet med deg stopper henne fra det.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor kan ikke du og din kone ha det flott sammen seksuelt da?

Gjest Betty Boop
Skrevet

Skal ikke hun også få muligheten til å oppleve berusende sex med en annen? For alt du vet så ønsker hun det, men ekteskapet med deg stopper henne fra det.

Dette svaret hadde jeg sansen for. Jeg har problemer med å forstå hvorfor det skal være så vanskelig å ta konsekvensene av valgene sine. Så lenge man er ærlig med seg selv og andre kan man da gjøre praktisk talt hva man lyster. Men ta konsekvensene.

Gjest nytt liv
Skrevet

Ja, kanskje det.

Kanskje hun også føler at hun lever i et platonisk forhold, men så er det ingen av dem som forteller hverandre at de lever i et platonisk forhold. Det er veldig mange som glemmer å fortelle ektefellen sin om det, men bare innleder et forhold med platonisk som unnskyldning.

Begge to må få samme mulighet til å velge et fantastisk sexliv samtidig som de beholder ekteskapet. Kanskje hun også synes at sexlivet med deg er kjedelig.

Ærlighet varer lengst, og så lenge dere ikke har en avtale om et åpent forhold så får du forholde deg til det ekteskapet du har valgt.

Gjest Gjest
Skrevet

Slik jeg ser det, så har dere ikke et godt ekteskap (som du sier dere har), når den viktige delen (sex) ikke er der.

Jeg synes du bør vurdere om du vil fortsette å leve med din kone (av gammel vane?) Det er alltid hardt å bryte opp (spesielt når man har barn sammen), men når en først har gjort det kan det være befriende og duke for nyutvikling.

Kanskje du er moden for en ny kvinne i ditt liv, og at det er på tide å bytte ut den gamle? ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei Rider45,

Hvorfor ikke ta et aldri så lite oppgjør med deg selv, din livvssituasjon, og dine mål (utenom jobb). Kanskje det er på tide å kaste inn håndklet og si "dette er nå fortid, og jeg er klar for å starte på nytt - med en ny kjæreste"?

Er hun yngre enn deg, hun du har det bra med seksuelt?

Er hun en aktuell/potensiell partner kanskje? :)

Min erfaring er at alt for mange menn ikke tør å ta sjanser hvis de ikke vet om de har noe annet å gå til...hvorfor ikke ta en sjanse, livet er jo kort. Hvorfor skal du gidde å være i et så livløst og dødt ekteskap? Greit at hun er din kone og mor til dine barn, men er det så dødt, er det vel naturlig å bytte?

Tenk litt over det! Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Jada, bare pul og hor rundt. Det viktigste er jo å tilfredstille seg selv! At du bedrar din kone er jo bare en bagatell.

Her skal egoet dyrkes, det viktigste er jo at JEG har det godt :ironi:

Virker som den del folk her inne har en særdeles slett moral og null empati.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ærlig talt det høres greit ut at trådstarter har en dame på si, han må unne seg den gode sex han kan få!

Mne en ting liker je gikke: dobbetlspillet.

Jeg synes Rider45 bør velge enten konen eller elskerinnen.

Kanskje det er, som noen påpekter, på tide å bytte ut konen?

Gjest Gjest
Skrevet
Synes ærlig talt det høres greit ut at trådstarter har en dame på si, han må unne seg den gode sex han kan få!

Mne en ting liker je gikke: dobbetlspillet.

Jeg synes Rider45 bør velge enten konen eller elskerinnen.

Kanskje det er, som noen påpekter, på tide å bytte ut konen?

Her sier du i mot deg selv aldri så lite ;)

Om det er greit at han har en dame på si så behøver han vel ikke å bytte ut konen?

Skrevet

For alt vi vet kan det være at hun allerede har det sånn, men at han ikke vet noe om det...

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har sansen for utroskap, men at man samtidig må se på situasjonen. Problemet i denne saken kommer opp dersom kona får vite det. Dette er et forhold, uansett hvor forkastelig eller "normalt" dette er, som muligens er gunstig gor han og konas forhold. Det er mulig han setter mer pris på det de faktisk har sammen, selv om det ikke er et seksuelt forhold.

Når det er sagt, hadde det vært meg så ville jeg visst om det dersom mannen min holdt på sånn. Enten så får man komme til en slags enighet og fortroelighet om hvordan forholdet skal fungere og hva som er lov, også på det seksuelle plan, eller gå hver til sitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Rider45: synger din kone i kor, eller er med i det lokale idrettslaget? :overrasket:

Skrevet

Merkelig verden vi lever i egentlig, da noe som kan gi deg så mye glede og godt i det ene øyeblikket kan skape total ulykkelighet i neste øyeblikk, og i tillegg ikke være lov.

Regner med at du og din kone ikke har det beste sexliv i utgangspunktet siden du begynte å ligge med denne andre kvinnen, du kunne jo ikke vite at hun var så fantastisk før du faktisk hadde prøvd! Skjedde det første gang som noe spontant og ikke gjennomtenkt kunne du kanskje fått tilgivelse fra din kone og det kun hadde blitt med den gangen. Du derimot går bak hennes rygg med vitende vilje og har sikkert gjort dette i lengre tid, og har nok dermed ødelagt alle sjanser for å kunne få tilgivelse for hva du driver med.

Samvittigheten til de fleste av oss mennesker er en gang slik at det som plager deg litt i dag normalt vil plage deg enda mer i morgen osv. Når man er brydd med samvittigheten og ikke gjør noe med dette vil det før eller senere gi utslag i annen oppførsel fra din side. Noe som også er rart er at alt har sin egen evne til å komme frem i sannheten før eller senere, hva da?

Tenker du over at denne kvinnen ikke nødvendigvis bare har deg som knullekompis, hva om hun blir smittet med noe som du igjen smitter din kone med? Du kan ikke stole på denne kvinnen om hun forteller deg at hun ikke gjør dette, og ikke kan hun stole på deg, dette da dere begge vet at dere er i stand til å kunne lyge om veldig alvorlige saker. Om hun er gift kan det jo tenkes at hennes mann er utro og smitter henne og hun igjen smitter deg!

Har du barn og er villige til å skulle ta straffen ovenfor dem når de er voksne og kanskje fordømmer deg for at du ødela hele familen deres med alle de vonde opplevelser som dette har skapt for dem? Jeg tror de alle fleste ønsker et slikt sexliv med en partner som du beskriver, men kan du med hånden på hjertet si med 100% sikkerhet at dette er noe du IKKE kunne fått til med din kone? Svarer du ja på dette så tror jeg rett og slett ikke på deg, det er nemlig utrolig hva to personer i forhold kan få til om de bare legger velviljen til begge to.

Jeg skal ikke si at du SKAL fortelle dette til din kone, men skal si at jo lenger du venter jo verre gjør du alt sammen. Kanskje din elskerinne blir gravid og nekter å fjerne barnet, ah hun sier hun går på pillen! Jeg fortalte deg jo nettopp at du IKKE kan stole på henne ettersom du VET at hun er i stand til å lyge skinnet av seg.

Utroskap tjener INGEN, og er noe av det verste tillittsbrudd du kan gjøre ovenfor en du er glad i, og det er feigt som faen.

Skrevet

Personlig synes jeg det du gjør er galt... men samtidig, livet er for kort til å la sjangser gå ifra seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...