Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sitter og vurderer om jeg skal kjøpe undertøy over internett. Bruker stor størrelse, og det er jo relativt dyrt å kjøpe BH'er i den størrelsen i norske undertøysbutikker.

Har noen av dere erfaringer med dette? Tenkte spesielt på Bravissimo, har noen bestilt derfra? Tok det lang tid før pakken kom, og ble den stoppet i tollen? Hvordan er de på kundeservice?

Og forresten, er 32 i omkrets det samme som 70?

Håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har bestilt fra Bravissimo noen ganger. Det tok vel ca 2- 3 uker før pakken kom, og de har blitt stoppet i tollen ja. Har hørt at kundeservisen er bra, vet at de er bra på bytting og returnering(av BHer).

Selv bruker jeg 70FF i BH og den eneste forretningen jeg har funnet min str i er LaLina i oslo.. Den BHen jeg fikk for tilsammen 450,- over nett koster 500,-på Lalina. Det er helt klart en fordel å kunne prøve BHen før man kjøper den, tro meg..

Du må legge til 25%moms og tollbehandling på 80,- i tillegg til den prisen BHen koster. For hver gang du bytter må du betale moms og tollbehandling på nytt.

Dvs: hvis ikke du er bombesikker på str på BHen vil det ikke lønne seg økonomisk... Vil heller anbefale deg å shoppe BHer PÅ Bravissimo i England..

32 i omkrets tilsvarer 70.

Har forresten lest her inne at man må betale toll i tillegg om varene koster over 1000 norske..

Det er iallefall toll på tekstiler, men tollen kommer ikke inn i bildet før du bestiller for over 1000 kroner. Bestiller du for over 200kroner, men under 1000kr, så må du betale 25% moms.
Endret av Binna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...