*Ariel* Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 De har ikke Trend (som Clothes heter nå) Det får du kun i Oslo, Bergen og Stavanger. Ellers vet jeg ikke om den er bra, har aldri vært der.
Hubble Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 De har ikke Trend (som Clothes heter nå) Det får du kun i Oslo, Bergen og Stavanger. Ellers vet jeg ikke om den er bra, har aldri vært der. ← Må bare komme med en liten korreksjon; trend får du også kjøpt på HM i Trondheim og Tromsø, muligens også flere steder, bare sånn for ordens skyld!
*Ariel* Skrevet 19. juni 2006 #4 Skrevet 19. juni 2006 Da er nok det ganske nytt. Jeg vet at Tr.heim hadde det tidligere, men sluttet med det, i så fall for en periode.
Hubble Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 (endret) Da er nok det ganske nytt. Jeg vet at Tr.heim hadde det tidligere, men sluttet med det, i så fall for en periode. ← Mulig det, da er isåfall HMs egen nettside ikke oppdatert. http://www.hm.com/corporate/do?action=storelocatorviewresult Endret 20. juni 2006 av Hubble
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå