Gå til innhold

Er du en konsertskravler?

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Inspirert av G. Skys tråd om filmsnakk, så spør jeg; Skravler du på konsert? Hvorfor i all verden gjør folk det? Når jeg er på kosert er det for å høre musikk, vil jeg skravle går jeg på café eller på besøk til folk. Dessuten har de fleste konserter pause som man kan snakke sammen i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du! Sammen hvis jeg går på kino. Å høre skravling og fnising to-tre rader overfor oss (eller raden over) får meg til å tenne på ørten plugger.

Jeg og noen venninner var å så på den derre Da Vinci-koden på kino. Rååspennende og vi alle satt musestille mens øynene var klistra på skjermen - - også begynte de to tøttene, raden overfor å knise, fnise OG sende sms'er + motta sms'er.

Dette holdt de på med (for oss føltes det som en evighet, men det var sikkert bare en 4-5 minutter) og flere begynte å kremte litt diskrèt mot tøttene....

Jeg kunne ikke dy meg til slutt, reiste meg litt i stolen, vendte mitt hode mot dem og freeeeste "se til hææælvette å slutte med derre eller gå UUUUUUUT"

Uhm.....jeg har liten tålmod og litt pittelitt kort lunte overfor slike folk jeg... :sjenert:

Nuvel, hun ene jente gjeipa til meg (woow..skikkelig redd jeg ble :ler: ) men de holdt no trut'n igjen da resten av filmen....

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bra. Jeg har vært fristet til å be folk gå og finne seg en café hvis de vil skravle.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Kommer jo litt an på hvilken konsert da. Er vel ikke så farlig å skravle på en Metallica-konsert, så sant du orker og klarer?

Skrevet

På alle de få konsertene jeg har vært på har det vært umulig å høre særlig mye annet enn musikken, hvilket passer bra ettersom det er derfor jeg er der.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Kommer jo litt an på hvilken konsert da. Er vel ikke så farlig å skravle på en Metallica-konsert, så sant du orker og klarer?

Ja, det kommer selvsagt an på konserten. Men skal du på konsert med litt rolig musikk, så er det fryktelig irriterende når folk skravler.

Skrevet

Å skravle på konsert er respektløst både ovenfor artisten som opptrer og resten av publikum. Irriterte meg også grønn den gangen det satt et par på raden foran meg og klinte hele konserten -gulvet var nokså flatt, så de var midt i synsfeltet mitt :sur: De bråkte forsåvidt ikke, men var likevel ganske forstyrrende...

Gjest splæsj
Skrevet

Ikke hvis jeg trilfeldigvis skulle vært på en fisefin konsert med Oslo filharmoniorkester. Men som slangen sa, om det hadde vært en konsert med metallica eller noe, hadde jeg sikkert gjort det.

Gjest Embla s
Skrevet

Nei, hvis jeg skravler på konsert er det fordi jeg egentlig ikke er så interessert. Er jeg på en bra konsert er jeg veldig fokusert på det som skjer, og kontakten med de jeg er sammen med begrenser seg til dulting i sidene med påfølgende veksling av smil.

Gjest -eline-
Skrevet (endret)

Det er uhyre irriterende. :frustrert: I fjor var vi på Crosby, Stills & Nash, bak oss satt en gjeng med gamle helter og snakket om hvor mange ganger de hadde sett de live før etc før konserten og var skikkelig gira og fortalte hvor mye de gledet seg til konserten. Når konserten så startet så tror du ikke de stod og skravla i et?!! Etter 3 sanger og flere hadde spurt om de kunne være litt stille så flyttet vi oss. Greit å skravle mellom sangene, det gjør jo ingenting, men når du knapt får med deg hva de synger fordi det står flere hasjrøykende gammelhippier og skravler om gamledager bak deg... :sur:

...det hjalp ikke at ei kjerring som var med de hylte etter en bestemt låt med engang det var litt pause i musikken, ikke gav hun seg etter at de faktisk hadde spilt låta heller, tror ikke hun var helt med nei.

Endret av -eline-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...