Gjest Behåret Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Jeg lurer på hvor mange av oss jenter/kvinner som beholder trekanten. Jeg selv holder selve "inngangen" hårløs, så slipper man at hårene blir med inn under samleie. Bakdelen er at sæden renner fortere ut igjen, da hårene ikke har sin oppsamlende funksjon. Jeg synes det er vidunderlig å gå med bare kjønnslepper, men samtidig beholde min frodige trekant, slik at jeg føler at jeg beholder min kvinnelige utseenede Jeg har et bestemt inntrykk at jeg ikke er alene om dette. Ikke la dette bli en diskusjon om hår eller ikke. Det er bedre å få en bekreftelse på at andre ser på dette på samme måte som jeg. Vær så snill, ikke kom med svar som ikke har med spørsmålet å gjøre. Jeg er sikker på at det på dette forumet er seriøse kvinner i alle aldre som kan hjelpe meg i min uvitenhet om hvordan andre ser på dette. Kvinne 41 år.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 Fjerner alt unntatt en stripe. Hvordan skal du holde dette en hårfri diskusjon når det er hår som er temaet? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Fjerner alt unntatt en stripe. Hvordan skal du holde dette en hårfri diskusjon når det er hår som er temaet? :klø: ← Jeg holder dette som en diskusjon som ikke dreier seg om hår eller ikke hår. Det er merkelig at inneggene her skulle tilsi hår eller ikke hår. Det var ikke det det var spørsmål om. Det som er hovedtemaet var om andre kvinner har samme synspunkt som meg. Om jenter barberer seg eller ikke er totalt uinterssant. Det som var mitt håp var at det det fantes noen ærligr damer som kunne gi meg et svar. Om du er barbert eller ikke "no case" TS.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Kall meg treig, men jeg tror ikke vi er på bølgelengde her. Hva har det å si om det er trekant eller stripe eller hjerte eller hasjblad for den saks skyld? Kravstor!
Gjest Snuske Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Dette er vel en 'smakssak'. Noen fjerner ikke noe, andre lar en stripe/trekant være igjen, imens andre fjerner alt. Alt er iallefall like normalt.
*Emma* Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Tror ikke jeg skjønner hva du er ute etter engang jeg....
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Hun er ute etter å ihjeldiskutere temaet, og jeg går på hver eneste gang. Jeg tror jeg skal skrive bok om kjønnsstripa mi jeg, så er det gjort! :-D
Gjest MMann Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Jeg er enig i at det estetisk sett, er veldig fint og feminint når ei jente har trekant.
Gjest Behåret Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Jag var redd for at diskusjonen om behåret eller ikke ville bli tema. Les mitt inlegg og se hva jeg spør om. Svarene hittill her jo vært helt utenom. Er dere uintelligent eller? Om du er 15 år eller 70 spillr ingen rolle. Det jeg i all har vennlighet bedt om er et oppriktig svar. Kritikk er noe unødvendig og sårende. Jeg har i min enfoldighet trodd at dette var en seriøs side. Jeg må jo tenke meg om to ganger for ettertiden!!!!!!!!!!!!!- TS. Ps. Det er jo ikke lett å utlevere seg selv om man er anonym! Ønsker at det er virkelige seriøse damer som kan si sin mening!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #10 Skrevet 18. juni 2006 Den eneste som er frekk og kritisk her er deg, kjære behåret.
Gjest Piper Skrevet 18. juni 2006 #11 Skrevet 18. juni 2006 Jeg forstår ikke helt hva du egentlig er ute etter. Du vil ikke diskutere hår eller ikke, men velger selv å skrive at du er hårløs ved "inngangen" men beholder litt oppe. Eh, syns vireklig du skriver hår, men det kan jo være jeg er litt fjern for øyeblikket. Men hva vil du egentlig diskutere, når det ikke er hår eller ikke? Litt forvirret, men mener ikke å være frekk
Gjest Snuske Skrevet 18. juni 2006 #12 Skrevet 18. juni 2006 Quote: "Ikke la dette bli en diskusjon om hår eller ikke. Det er bedre å få en bekreftelse på at andre ser på dette på samme måte som jeg." Mange er nok enige med deg, andre uenige. 'Smaken er som baken, den er delt i to' tjihi Forøvrig så er jeg ikke helt med på hva svar/bekreftelse du egentlig er på jakt etter...
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #13 Skrevet 18. juni 2006 Trådstarter vil ikke at diskusjonen skal dreie seg om hva som er best av hår eller ikke hår. Hun vil bare ha bekreftet at det er flere som tenker som henne: at å beholde trekanten er kvinnelig. Det er jo litt vanskelig å svare deg, trådstarter, om hvorvidt jeg deler ditt synspunkt eller ikke, uten å samtidig forelle hvorvidt jeg er barbert eller ikke! Men jeg prøver likevel: Nei, jeg deler ikke samme synspunkt som deg. Var det et sånt svar du var ute etter?
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #14 Skrevet 18. juni 2006 Men jeg prøver likevel: Nei, jeg deler ikke samme synspunkt som deg. ← Blir ikke dette sårende kritikk i trådstartes øyne da? Ikke mine ord, hennes egne. Hun ville bare ha svar fra folk som var enige. Som jeg sa, kravstor
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #15 Skrevet 18. juni 2006 Blir ikke dette sårende kritikk i trådstartes øyne da? Ikke mine ord, hennes egne. Hun ville bare ha svar fra folk som var enige. Som jeg sa, kravstor ← Ups. Sorry. Jeg forsto visst ikke at hun bare vil ha svar fra folk som er enige. Beklager. Jeg trodde nemlig dette skulle være en diskusjon/debatt/meningsutvesling/erfaringsutveksling. Beklager at jeg misforsto. Jeg trekker meg ut av hele tråden.
*Emma* Skrevet 18. juni 2006 #16 Skrevet 18. juni 2006 Jag var redd for at diskusjonen om behåret eller ikke ville bli tema. Les mitt inlegg og se hva jeg spør om. Svarene hittill her jo vært helt utenom. Er dere uintelligent eller? Om du er 15 år eller 70 spillr ingen rolle. Det jeg i all har vennlighet bedt om er et oppriktig svar. Kritikk er noe unødvendig og sårende. Jeg har i min enfoldighet trodd at dette var en seriøs side. Jeg må jo tenke meg om to ganger for ettertiden!!!!!!!!!!!!!- TS. Ps. Det er jo ikke lett å utlevere seg selv om man er anonym! Ønsker at det er virkelige seriøse damer som kan si sin mening! ← Jeg har lest innlegget ditt flere ganger....likevel skjønner jeg ikke helt poenget med det. Å nei jeg er ikke uintelligent.....hvis man skal diskutere noe og du oppdager at folk misforstår deg er beste approach å starte med å se på segselv.....hva har jeg sgat som gjør at folk misforstår meg...kanskje har jeg skrevet utydlig? Å automatisk hoppe på folk å si at dere forstår meg ikke..eller dere er uintelligente blir jo bare for dumt. Å tro at du i et diskusjonsforum vil få en hel tråd med svar fra jenter som sier "ja jeg har trekant og det er finest" tror jeg du har misforstått hele poenget med et DISKUSJONSforum...da bør du heller lage en hjemmeside dedikert til trekanten/dotten...
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2006 #18 Skrevet 18. juni 2006 Jeg lurer på hvor mange av oss jenter/kvinner som beholder trekanten. [...] Ikke la dette bli en diskusjon om hår eller ikke. ← Såvidt jeg forstår, så vil du gjennom et diskusjonsforum vite om kvinner beholder noe kjønnshår, men du vil ikke at det skal utvikle seg til en diskusjon om kvinners kjønnshår. Eller..?
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #19 Skrevet 19. juni 2006 Det var jo det jeg gjorde, gretne trådstarter >:--( Jeg sa jo jeg beholdt noe! Utakknemlige BEIST
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 19. juni 2006 #20 Skrevet 19. juni 2006 Det var jo det jeg gjorde, gretne trådstarter >:--( Jeg sa jo jeg beholdt noe! Utakknemlige BEIST ← Det var jo dette jeg var redd for. Jeg syns ikke det er seriøst å kalle meg for et utakknemlig beist. OK. Det var kanskje et dårlig formulert spørsmål. Det jeg i utgangspunktet mente var at jeg kunne ha et hårløst inngangsparti, noe som ikke er synlig for anre enn meg selv. Men det å beholde sin naturlige behåring på venusberget gir i hvertfall meg en tilfredstillelse å se ut som en voksen kvinne. Om "dotten" har forskjellig utseende er likegyldig. Jeg har en bestemt følelse av at menn liker at denne hårtusten er på plass. Har jeg rett eller ikke? Menn er hjertelig velkommen til å svare. Det skal imidlertid sies at alderen på menn og kvinner er vesentlig i dette spørsmålet. Oppgi gjerne alder for å få et nyansert svar på mitt spørsmål. Med håpefull hilsen TS.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå