Gjest Benedikte Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Hei dere! Jeg har brukt Udo`s Choice en stund nå, har prøvd både kapsler og flytende olje, men syns kanskje kapslene blir litt dyre i lengden... Problemet er at jeg blir så utrolig kvalm av den flytende varianten, og omtrent 4 av 7 ukedager kaster jeg opp... Så jeg lurer bare på, hva gjør dere for å få den ned??? Finnes der noen varianter på markedet som er like gode som Udo`s Choice, som er litt enklere å svelge? Hadde satt pris på innspill og råd! Mvh Benedikte
Cognizance Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Tran Makrell i tomat Olivenolje, rapsolje, linfrøolje. Billigere er det også. Men hvilke fettsyrer er du ute etter? Hvorfor har du begynt med fettilskudd?
Gjest splæsj Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Jeg kaster og opp hvis jeg bare spiser den som den er. Bruker den som basis i salatdressing, det går fint. Alternativ: Linfrøolje.
afr0dite Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Jeg brekker meg hele dagen etter linfrøolje. Måtte slutte med det. Flasken står fortsatt i kjøleskapet og jeg brekker meg bare jeg ser den! Ganske greit å få vite at udo's choice også smaker høgg! Hva koster kapslene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå