Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Jeg kunne tenkt meg et slikt skap de hadde på Ikea før, ser det ikke i katalogen deres mer. Var et slikt snurreskap med speil på ene siden og hyller på andre sida. Noen som har sett noe lignende andre plasser?
Grooo Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 De har på IKEA fortsatt, det er jeg ganske sikker på...
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 De har på IKEA fortsatt, det er jeg ganske sikker på... ← Ja, det har de. Så det senest i går.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Takker Jeg fant det ikke i katalogen og så det heller ikke på Ikea, regnet med at det var utgått. Får ta meg en tur innom igjen
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Da er det ikke det samme som jeg tenker på. Det jeg tenker på er et speil, og bak speilet er det hyller til diverse ting og tang. Det er festet slik at det kan snurres rundt.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #7 Skrevet 27. juni 2006 Hvis du mener det skapet som har speil på den ene siden, skap og hyller på den andre, samt bøyle og kroker på de andre to sidene - og som står på ei rund plate -så har vi et vi skal kvitte oss med... Men du bor vel neppe i Bergen?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kunne tenkt meg et slikt skap de hadde på Ikea før, ser det ikke i katalogen deres mer. Var et slikt snurreskap med speil på ene siden og hyller på andre sida. Noen som har sett noe lignende andre plasser? ← Heisann! Vi har ett slikt skap som vi skal selge... Ønsker du det fortsatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå