momo Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Bare lurer på om de har startet med euro i Tyrkia ennå eller ikke. Vi skulle egentlig vært i Euro Disney nå, men snuppa ble syk, så vi fikk ikke reist. Og vi har heller bestilt reise til Tyrkia 2 uker i juli, og har veksla inn en del euro, og lurer derfor på om dette kan brukes i Tyrkia.
Lillie Skrevet 18. juni 2006 #2 Skrevet 18. juni 2006 (endret) Hei momo, kan dessverre ikke svare deg på spørsmålet, ville bare si at det var synd det ikke ble tur på dere. Da er det jo kjempebra at dere likevel får en ferietur til Tyrkia God tur, kanskje vi ses? (hvor skal dere?) Jeg slenger meg forresten på spørmålet ditt, momo... Endret 18. juni 2006 av Lillie
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 I Tyrkia kan du bli millionær. For 500 Euro får du 3-4 millioner tyrkiske lire.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Hei... Du kan buke euro ja, men jeg vil anbefale deg å bruke tyrkisk lire. Alt blir mye billigere med lire, for det er tyrkernes egen pengeenhet.. (enn så lenge) God tur
Pasha Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 nå er man ikke millionar lenger i tyrkia da. dette ble endret i fjor (eller egentlig des 04) 1 mill lire er nå lik 1 lire. Du kan bruke euro der også (samt norske penger) men det smarteste er å bruke lire. ting blir billigst da.
momo Skrevet 19. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2006 Takk for svar. Da kan vi spare euroen, vi skal jo ut og reise igjen i august. Vi skal til hotell pegasos world, det ligger i inecum, er mellom side og alanya. Vi drar med Nazar reiser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå