Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har en velutviklet frisørskrekk etter utallige mislykkede hårklipper i Trondheim. Er det noen som kjenner til en flink frisør? Jeg vil ha en som virkelig forstår seg på hårtyper og ansiktsformer, altså som kan klippe en frisyre som passer både hår og ansikt, ikke bare den looken som er mest inn for tiden... Mulig dette er litt mye forlangt, men jeg setter pris på tips. Forresten så har jeg veldig tykt hår som har en del fall, så jeg det hadde vært fint om noen visste om en frisør som har litt erfaring med min hårtype, ikke bare det typisk nordiske fine håret. Håper noen kan hjelpe meg Håret mitt begynner nemlig å bli en ganske uregjerlig såte
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #2 Skrevet 19. juni 2006 Dytter denne oppover litt... Jeg trenger virkelig frisørtips
Champagnepiken Skrevet 19. juni 2006 #3 Skrevet 19. juni 2006 Audhild hos Agaton Sax! Hun er suveren! Hun veksler vel mellom å være i salongen i Fjordgata og på Lade, tror jeg.
Prinsesse på erten Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 H2 var en bra salong da jeg bodde i byen for 3 år siden... Husker ikke navnet på noen frisører, da men..
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 TS her. Takk for anbefalinger. Jeg gar allerede prøvd H2 flere ganger så det er ikke aktuelt igjen, selv om de har mange frisøerer. Etter å ha sjekket ut Agaton Sax tror jeg kanskje at jeg går for den. De har jo til og med timebestilling på internett
Gjest Dallandra Skrevet 19. juni 2006 #8 Skrevet 19. juni 2006 CCC på Bakklandet, like ved bybroa (forbi 7-Eleven). Jeg med flere er kjempefornøyd. Et besøk der kan redde en dårlig dag.
Mandel Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 CCC på Bakklandet, like ved bybroa (forbi 7-Eleven). Jeg med flere er kjempefornøyd. Et besøk der kan redde en dårlig dag. ← Bryggen Frisør som ligger vegg i vegg med denne er min favoritt.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 CCC på Bakklandet, like ved bybroa (forbi 7-Eleven). Jeg med flere er kjempefornøyd. Et besøk der kan redde en dårlig dag. ← Det er den absolutt verste frisøren jeg noensinne har vært hos så det blir ihvertfall ikke aktuelt. Hun skamklipte meg to ganger. En venninne klipte seg også der, hun ble fin, men det var tilfeldigvis fordi håret hennes passet den ene frisyren denne frisøren hadde i reportoaret sitt.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 CCC på Bakklandet, like ved bybroa (forbi 7-Eleven). Jeg med flere er kjempefornøyd. Et besøk der kan redde en dårlig dag. ← klipte meg også på ClearCutCase på bakklandet. Ble veldig fornøyd, jeg har også fall i håret, tykt og uredgjerlig. Jeg ga henne egentlig litt frie tøyler i og med at jeg var ute etter noe nytt, men sa jo litt ca hvordan jeg likte det. Og jeg ble veldig fornøyd. Klipte meg hos Kristine. Absolutt og anbefale!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 klipte meg også på ClearCutCase på bakklandet. Ble veldig fornøyd, jeg har også fall i håret, tykt og uredgjerlig. Jeg ga henne egentlig litt frie tøyler i og med at jeg var ute etter noe nytt, men sa jo litt ca hvordan jeg likte det. Og jeg ble veldig fornøyd. Klipte meg hos Kristine. Absolutt og anbefale! ← Jeg ble ikke skamklipt av Kristine, men en annen frisør i samme salong. Det er tydelig at personen har mye mer å si enn salongen.
Eliza Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Cut 4U i Brattørgata! Drives av 3 "utbrytere" fra H2-miljøet som syntes det ble litt for hipt og kult der... Kjempekoselige jenter, god service og vellykket resultat!
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2006 #14 Skrevet 22. juni 2006 Mens jeg enda bodde i Trondheim (og en god stund etter at jeg flyttet) gikk jeg til Monica hos K2M (tror H2 eier salongen) i Th. Angels gate. Hun er kjempeflink!!! Bestandig fornøyd hos henne. Kenneth som jobber der er også skikkelig flink!!! Kult sted Jeg finner ikke så flinke frisører her jeg bor nå - og dette skal være en av Europas kuleste byer...
Gjest gjesta Skrevet 22. juni 2006 #15 Skrevet 22. juni 2006 Linda Wang på Wang Nordberg på Nedre Elvehavn ("bak" solsiden). Hun er kjempeflink. Hun jobbet på Sjakk Matt Buen ved Trondheim Torg før, og da hun flyttet derfra prøvde jeg en del andre pga. av lokasjon. Ble aldri så fornøyd med noen av de andre, så nå bruker jeg bare henne igjen. Nermin på CCC er også veldig flink, veldig rar måte å klippe på, men det blir fint. Han ser veldig godt hva som passer til folk. Men hos han må man ikke være redd for å ikke få det på sin egen måte.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #16 Skrevet 23. juni 2006 Takk for tips alle sammen! Jeg begynner faktisk å finne igjen håpet om en god hårklipp Nermin på CCC er også veldig flink, veldig rar måte å klippe på, men det blir fint. Han ser veldig godt hva som passer til folk. Men hos han må man ikke være redd for å ikke få det på sin egen måte. ← Tydelig at jeg hadde skikkelig uflaks med mine besøk hos CCC....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå