Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #1 Skrevet 18. juni 2006 Noen som vet om de har begynt å selge MAC på Glassmagasinet?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #3 Skrevet 18. juni 2006 Jo, det er juli. Første gangen jeg ringte i vår, sa de juni, men nå var svaret juli...Heldigvis går det an for folk som ikke bor i Oslo å bestille over telefon. Jeg har allerede tenkt ut DEN lista!!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Jeg mener å ha lest at det var blitt utsatt til september, men jeg kan ta feil. Jeg vil tro det går an å ringe å få sendt varer for oss som ikke er så heldige å bo i Oslo. Jeg skal iallefall ringe når de åpner.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Det aller meste av MAC er å få tak i på eBay da, samt at Strawberrynet innmellom har bra utvalg.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Dere som skal bestille over telefon, kan jeg spørre hva slags produkter dere har tenkt å bestille? Jeg er nysgjerrig på Mac siden det har fått bra kritikker, og kan godt tenke meg å bestille f.eks øyenskygger og lipgloss over telefon, men har ikke sett produktene i virkeligheten så jeg vet ikke hva slags nyanser som er fine.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Vaer forsiktig med aa kjoepe sminke paa e-bay, masse snusk ute aa gaar. Og man vil jo helst vite hva man bruker...
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #10 Skrevet 18. juni 2006 Dere som skal bestille over telefon, kan jeg spørre hva slags produkter dere har tenkt å bestille? Jeg er nysgjerrig på Mac siden det har fått bra kritikker, og kan godt tenke meg å bestille f.eks øyenskygger og lipgloss over telefon, men har ikke sett produktene i virkeligheten så jeg vet ikke hva slags nyanser som er fine. ← Her kommer iallefall mine anbefalinger! Jeg kjøpte masse øyenskygger fra MAC da jeg var på NK i Stockholm i fjor. Hadde fått litt penger igjen på skatten, og de fikk jommen bein å gå på! Liker best brune, skimrende øyenskygger, og MAC har masse fine. Anbefaler Sable (mellombrun, skimrende), Honesty (beige/lysebrun med MASSE skimmer), Bronze (rødbrun, litt skimrende), Mulch (litt mørkere enn Sable, de to ligner veldig på hverandre men Sable er litt finere synes jeg), Romp (nydelig mellombrun uten skimmer, men med glans) og Woodwinked (lys gullbrun, en av favorittene mine). Dessuten anbefaler jeg en kjempefin, mosegrønn skygge som heter Sumptuous olive, og en sølvblå som heter Silver ring (med litt skimmer i). Har også en fin "lillabrun" som heter Twinks, og en gullfarget som heter Goldmine (glans, ikke skimmer) og en hvit med skimmer som heter Vanilla som jeg bruker som base. Kjøpte også en kremøyenskygge som het MAC paints i fargen Bamboom, som var rødbrun og fungerer nesten som en primer, fargene sitter mye bedre. Jeg kjøpte dessuten en fin lipgloss som het Poco pink, den var fersken/korallfarget. Når MAC på Glasmagasinet åpner, har jeg planer om å ringe og bestille Strobe cream (hvitrosa skimrende krem som kan brukes som highlighter på kinnbeina bl.a), og kanskje et kompakt skimmerpudder (vet ikke hva det heter). Foundation skal jeg ikke bestille, siden det sikkert er lett å få feil nyanse i forhold til hudtone når jeg ikke har sett den i virkeligheten. Skal også bestille enda en kremøyenskygge i fargen Bamboom siden den gamle begynner å bli oppbrukt, og kanskje enda en beige/ferskenfarget øyenskygge (begynner å få en stor samling nå!) i en farge som heter Honey lust, som lignet på Woodwinked. Har også hørt at de skal ha gode primere, men jeg tror jeg venter med å kjøpe det. Rouge venter jeg også med å kjøpe. Har lest at de har fine løse øyenskygger som heter Pigments, er litt nysgjerrige på de, men de får vente noen lønninger til.
Dagensdiva Skrevet 18. juni 2006 #11 Skrevet 18. juni 2006 Jeg er i Los Angeles naa..handlet igaar Mac sminke til 400 dollar...massemassemasse....og gleder meg til aa prove edt idag.. foundation var veldig bra...men jeg synes den ble for dekkende..da jeg har ganske fin hud fra for av..saa kan jg prove en lettere..kompakt pud. med shimmer var veldig bra...eller sa kjopte jeg noen lipglosser ..likte ikke borsten...resten har jg ikke provd.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #12 Skrevet 18. juni 2006 Diva, var det Lipglass glossene du kjøpte?
Dagensdiva Skrevet 18. juni 2006 #13 Skrevet 18. juni 2006 det husker jeg ikke..kan sjekke det...kjopte saa mye..kan skrive en liste og skrive hva jeg synes om dem..
Rosenrød Skrevet 18. juni 2006 #14 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har et shimmerpudder og en nude lipgloss som jeg er veldig fornøyd med. Og øyenskyggene deres er kjempegode!
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #15 Skrevet 4. august 2006 Har de begynt å selge MAC, eller det utsatt?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #16 Skrevet 4. august 2006 Jeg var inne og spurte og da sa de at det var i august/september de skulle begynne. Tror det blir utsatt hele tiden.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #17 Skrevet 4. august 2006 Jeg var inne og spurte og da sa de at det var i august/september de skulle begynne. Tror det blir utsatt hele tiden. ← Typisk...Akkurat som med Zara. Utsettelse og utsettelse....
Gjest Huldali Skrevet 4. august 2006 #18 Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg har hatt en maskara fra MAC, den var for å forlenge øyenvippene, men jeg likte den ikke. Det kom så UTROLIG mye maskara på at det ikke så bra ut. Ble litt mye søl syns jeg Endret 4. august 2006 av Huldali
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 4. august 2006 #19 Skrevet 4. august 2006 ÅH gud hvor jeg gleder meg til Mac kommer til Oslo, da skal jeg kjøpe mange fine øyenskygger i bruntoner, lyse og mørke osv osv, ja og rouge. Jeg bor i Trondheim, men de sender vel hvist man ringer å bestiller......
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2006 #20 Skrevet 5. august 2006 Jeg har hatt en maskara fra MAC, den var for å forlenge øyenvippene, men jeg likte den ikke. Det kom så UTROLIG mye maskara på at det ikke så bra ut. Ble litt mye søl syns jeg ← Ja, mascaraen er ingen höydare, styr unna den. Mener å ha lest at neglelakken heller ikke er noe bra. Men ellers er jeg kjempefornøyd med de produktene jeg har prøvd! Åååh, kan de ikke komme til Norge snart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå