Milo Minderbinder Skrevet 16. desember 2002 #1 Del Skrevet 16. desember 2002 Man kan, som mange sikkert har oppdaget, laste ned kreti og pleti fra nett når det gjelder film og musikk. Avspilling av musikk er en smal sak. Men......jeg har altså lastet ned en hel masse med episoder av Red Dwarf, og jeg ønsker et program som kan gjøre disse leselige for min dvd-spiller, fordi det er så molltrist å måtte se dem på pc`en. Finnes et slikt program? Som kan konvertere Mpeg-filer til noe som kan svis av på vanlige CD-plater, og som min DVD-spiller vil vedkjenne seg og spille av? Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 16. desember 2002 #2 Del Skrevet 16. desember 2002 Kan DVD-spelaren din spela Video CD (VCD)? I så fall skal det vera fleire ulike program som kan hjelpa deg. Trur du kan få gratis program òg - utan at eg kan nemna nokre nett no... Eller kanskje - søk etter VCD Easy. (Lurar på om det ikkje finst på tucows.online.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 16. desember 2002 #3 Del Skrevet 16. desember 2002 Det stemte: http://tucows.online.no/mmedia/preview/260392.html (evt. http://www.vcdeasy.org ) Og det er freeware. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 16. desember 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 16. desember 2002 takk. jeg har lastet det ned nå. Tusen takk skal du ha. Du er meget snill og flink. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 17. desember 2002 #5 Del Skrevet 17. desember 2002 Prøver å gjera mitt beste :-) Sei i frå om du får det til då - eg har nokre mpeg-filer sjølv... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 17. desember 2002 Skal si ifra jeg. Foreløpig virker programmet noe forvirrende, men jeg har jo ikke satt meg ned i timevis med det enda..... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå