evilla Skrevet 18. juni 2006 #21 Skrevet 18. juni 2006 Alle var fine ja, men jeg likte best Tropic World og Moilili Gold
Gjest Fantus Skrevet 18. juni 2006 #23 Skrevet 18. juni 2006 Jeg likte best Tropical World og Spring Festival. Nydelig blomst!
Maileen Skrevet 18. juni 2006 #24 Skrevet 18. juni 2006 (endret) Tropical Tangerine er min favoritt, men de fleste var veldig fine! Vet ikke hvordan jeg rotet meg innpå denne siden, men den var nydelig! Endret 18. juni 2006 av Maileen
Annie Skrevet 18. juni 2006 #27 Skrevet 18. juni 2006 Jeg likte Heidi best. Den var bare nydelig. Men hva heter egentlig blomstene? Har aldri sett sånne før nemlig.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #28 Skrevet 18. juni 2006 Jeg syntes tropical tangerine var flott, men så er jeg veldig glad i oransje da :-) Disse blomstene har jeg aldri sett før. Har du undersøkt i blomsterbutikk om det er mulig å bestille hvilken som helst nyanse av dem?
Laini Skrevet 18. juni 2006 #29 Skrevet 18. juni 2006 Mitt råd er å ikke legge så alfor mye detalj tenking rundt buketten, for meg var den veldig mye mindre viktig enn jeg først trodde. Så buketten og tenke, flott!!! Så var det tilbake til å tenke på de STORE tingene den dagen. Tror når du har så mange valg at du lager mye mer grubling for deg selv enn det som er nødvendig. Snakk med blomsterbutikken, ikke sikkert de nyansene er så enkle å få tak i akkurat slik det er på bildene. Fargene var for øvrig veldig flott, du kan trygt velge noen av de.
afr0dite Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #30 Skrevet 18. juni 2006 Jeg likte Heidi best. Den var bare nydelig. Men hva heter egentlig blomstene? Har aldri sett sånne før nemlig. ← Plumeria heter de, men de går visst også under navnet frangipani! Ja, ikke sant de er nydelige?! Har ikke tenkt på at det kan være problemer med bestilling! Hvis de kan ta inn én nyanse, kan de vel ta inn en annen? Tror jeg tar turen ned til en blomsterbutikk i morgen! Men jeg heller litt mot Heidi, ikke bare fordi den er veldig fin, men også fordi det er det jeg heter!! Og det er jo ganske morsomt!!!
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #31 Skrevet 18. juni 2006 Til trådstarter! Disse blomstene er helt nydelige og lukter helt fantastisk, men er du sikker på at du kan bruke de i en brudebukett?? Bor i Austrlia og her er hagene fulle av dem, det eneste problemet er at de slipper den finger tykkestammen sin så snart de kommer i full blomst...... Blomstene er jo helt perfekte å pynte med og det kan jo hende at de kan få festet dem til et gitter eller noe lignende, men ville ha sjekket med blomsterforhandler. Ps de holder seg pene utrolig lenge hvis man legger dem i en skål med vann
Annie Skrevet 18. juni 2006 #32 Skrevet 18. juni 2006 Men jeg heller litt mot Heidi, ikke bare fordi den er veldig fin, men også fordi det er det jeg heter!! Og det er jo ganske morsomt!!! ← Da sier det seg selv. Du MÅ velge Heidi!!! Enkelt og greit.
afr0dite Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #33 Skrevet 18. juni 2006 (endret) Til trådstarter! Disse blomstene er helt nydelige og lukter helt fantastisk, men er du sikker på at du kan bruke de i en brudebukett?? Bor i Austrlia og her er hagene fulle av dem, det eneste problemet er at de slipper den finger tykkestammen sin så snart de kommer i full blomst...... Blomstene er jo helt perfekte å pynte med og det kan jo hende at de kan få festet dem til et gitter eller noe lignende, men ville ha sjekket med blomsterforhandler. Ps de holder seg pene utrolig lenge hvis man legger dem i en skål med vann ← Hmm.. ja, må høre med blomsterhandler! Fikk ideen da jeg surfet på hawaiibryllup, hvor de aller fleste bukettene er laget med plumeria. Aner ikke hvordan de har gjort det, men har ikke falt meg inn at det kanskje ikke var mulig, siden jeg har sett flere eksempler på det! Men, takk for godt råd! Jeg tar turen i morgen den dag og hører om hva som er mulig!! (Heldige du, som bor i varme strøk! :blunke: ) Edit: Fint å vite at de holder seg pene lenge i vann! Hvis de ikke koster skjorta, bruker vi kanskje de til bordpynten også!! Endret 18. juni 2006 av afr0dite
afr0dite Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #34 Skrevet 18. juni 2006 Da sier det seg selv. Du MÅ velge Heidi!!! Enkelt og greit. ← Hihi, ja, du har vel kanskje rett! Mamma mener også det! Er bare redd for at det skal være kjedelig med hvitt og gult til en hvit kjole?
afr0dite Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #37 Skrevet 18. juni 2006 Syns Saigon Moon var finest! ← Enig i at den er helt nydelig! Det som er synd, er at blomsten er over 12 cm i diameter.. Lurer på om ikke det er litt i største laget!?
Gjest gjest 0 Skrevet 18. juni 2006 #38 Skrevet 18. juni 2006 Jeg klarer ikke velge 1 men jeg ville gått for en av de med litt farge...
Gjest Julibrud 06 Skrevet 18. juni 2006 #39 Skrevet 18. juni 2006 Disse blomstene likte jeg veldig, veldig godt!!! Så enkle, varme og nydelige! Vet du om dette er blomster som er veldig dyre å importere (regner med at du har tenkt å få blomstene gjennom en norsk blomsterhandler)? Jeg likte veldig godt Tropical Tangerine!
afr0dite Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #40 Skrevet 18. juni 2006 Disse blomstene likte jeg veldig, veldig godt!!! Så enkle, varme og nydelige! Vet du om dette er blomster som er veldig dyre å importere (regner med at du har tenkt å få blomstene gjennom en norsk blomsterhandler)? Jeg likte veldig godt Tropical Tangerine! ← Eh.. jeg har på en måte utsatt å tenke på det økonomiske spørsmålet... Får se i morgen når jeg tar turen ned til en blomsterbutikk... Kryss fingrene for meg og lommeboka!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå