Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet

Utrolig flinke, dette var skikkelig bra :klappe:

:danse:

:ironi:

Skrevet

Hahaha, hu ene kunne ikke sangen daaa... Hu var lite teit! høhøhøh.... eeeh... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

:rodme:

Ser ut til at dette er en ny trend. Den spredde seg med de to asiatiske Backstreet Boys-gutta.

Gjest gjest1
Skrevet
http://video.google.com/videosearch?q=Lynne+%26+Tessa

mer underholdning på en fyllesyk dag. Selv holdt jeg på å bli hodegal etter 5 stykker, det ble litt i overkant mye lynne og tessa :P

Ser for meg hun med katta er "sjefen" over hun andre for hun er penest og har størst pupper :ler:

Jepp, hun virket dominerende. Er sikkert hun de er hjemme hos. Hun andre slipper ikke like mye til. :tunge1:

Skrevet

Ja, det er ofte sån at de med store pupper er sjef!

Gjest -eline-
Skrevet
:ler: Skaterboy var jo hysterisk... stemmer nok at hun med puppene er sjefen ja ;)
Gjest d'Arc
Skrevet

:ler:

Jeg likte spesielt hu som ikke kunne sangen og bare slang munnen opp og igjen :hakeslepp:

Gjest gjest1
Skrevet
Ja, det er ofte sån at de med store pupper er sjef!

Åh yme du vet jo alt om damer når du er en selv så det er bra du uttaler deg :-)

Skrevet

:legrine:

:overrasket:

:danse:

:klappe:

Veldig uderholdene. Husker jeg gjorde slike ting med mine venninner da jeg var liten.

Men å legge ut på nettet?? jaja. De har det hvertfall gøy

Skrevet (endret)
Åh yme du vet jo alt om damer når du er en selv så det er bra du uttaler deg :-)

Jeg er helt enig med deg, Tæoli(eller tåve li, som mange tror det er :P)! Men jeg snakka ikke bare om jenter da ;)

Endret av Yme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...