Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg igjen :D

Er det noen som vil dele gode og dårlig erfrainger om dette med å kjøpe underklær der en går å handler matvarer? Som dere vet så er får man både kjøpt truser, strømpebukser og enklte plasser får man kjøpt bh også. Er det verdt pengene eller skal man bruke pengene på å kjøpe undertøy hos bl.a Lindex eller H & M eller hvor det måtte være.

Fortell gjerne hva du kjøpte og om du kommer til å kjøpe det igjen. :D

Ønsker mange svar. :D

God førjulstrid til dere alle, ikke slit dere helt ut da :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

BH'er har jeg aldri kjøpt men jeg har endel hvite bomullstruser fra LaMote som jeg har kjøpt i dagiligvaren. De kostet ca. 70 kr stykket og er veldig fine når man har mensen og må bruke nattbind om natten. Kvaliteten er faktisk veldig god, har vasket mine mange ganger og de holder fasongen og er ikke blitt tynnslitte.

Milla

Skrevet

I tider med trangt om plass i vaksekjeller etc. så har jeg kjøpt LaMote sine ja. Er stort sette fornøyd - men jeg må si du får billigere på Lindex og H&M hvor jeg vanligvis handler.

Skrevet

Jeg liker g-stringene til lindex og H&M. De er ikke akkurat dyre da. 3stk til 100kr.

Det er ikke verdens sexyeste undertøy, men de funker da til hverdagsbruk. Dessuten er snoopy og betty boop søt;)

De har også noen tøffe med typis "babe", "prinsesse" og "dream girl" tekst på.. :ler:

Skrevet

Jeg kjøper det meste av undertøyet jeg har på H&M. det har nok hendt at jeg har kjøpt på litt "flottere" undertøysbutikker, men det meste blir kjøpt på H&M, og det er stort sett ok.

Når det kommer til mensen og nattbind, så kjøpte jeg en truse på Adelsten for mange mange år siden, det er den beste trusa jeg har hatt. Jeg har aldri funnet den igjen, og jeg har lett mange ganger. Jeg har sikkert vaska den 100 ganger, og den er like herlig.

Skrevet

De eneste trusene jeg bruker er LaMotes "young look". Kjøper de på coop for ca 30 kroner.. Synes de er perfekte, jeg.. :roll:

BHer kan jeg ikke kjøpe uten å prøve først, og det er liksom litt flaut å skulle prøve på dagligvaren... :lol:

Skrevet

Jeg har funnet billig og bra undertøy på Wearhouse. Før kjøpte jeg Triump supersoft, men nå har jeg funnet et billigere og bedre alternativ. Bh, koster 99, mens g- string koster 49,. Omtrent over halvparten så billig som Supersoften - og den hadde jeg problemer med når deg gjaldt de hersens spilene. Kan anbefales :wink:

• 2 år senere...
Gjest Gjest22
Skrevet

Eg går akuratt no med ei slik svart Lamote (tai)truse og eg må sei at den er kjempe god å gå med. :-)

Gjest gjest1
Skrevet
Eg går akuratt no med ei slik svart Lamote (tai)truse og eg må sei at den er kjempe god å gå med. :-)

sånn har jeg også, kosta meg 19,90. Den er superdeilig.

Gjest gjest1
Skrevet

Har noen truser fra LaMote (tror de følger med DetNye av og til..). Jeg liker de ikke spesielt godt. De er så høye i livet, også ser de så kjedelige ut. Undertøy skal være knallrosa og sprelsk ;)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Rosin
Skrevet
Har noen truser fra LaMote (tror de følger med DetNye av og til..). Jeg liker de ikke spesielt godt. De er så høye i livet' date=' også ser de så kjedelige ut. Undertøy skal være knallrosa og sprelsk ;)[/quote']

:o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...