Gå til innhold

Apropos Gråtassklær

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra
Skrevet

Jeg har to gutter som er helt traktor, og jeg har tittet litt på div. Gråtassklær på Tekstilfunn her i byen. Jeg synes at endel av det kjennes og ser ut som at det kan være noe dårlig kvalitet, noen av genserene ser jo nesten utvasket ut allerede der de henger til salgs. Er det noen her som har erfaring med disse klærne? Jeg gidder ikke bruke penger på klær som er "gamle" etter noen få gangers bruk, selv guttene ønsker seg dem aldri så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en gutt som fikk slik sommersett med gråtass for en stund siden. Synes det virker som bra kvalitet,har ikke merket noe negativt. Nå har ikke han hatt det så lenge,men det har da blitt noen vask og det er like fint enda..

Kommer nok til å kjøpe mere gråtass klær..

Skrevet

Hvor får man tak i gråtassklær?

Skrevet
Jeg har to gutter som er helt traktor, og jeg har tittet litt på div. Gråtassklær på Tekstilfunn her i byen. Jeg synes at endel av det kjennes og ser ut som at det kan være noe dårlig kvalitet, noen av genserene ser jo nesten utvasket ut allerede der de henger til salgs. Er det noen her som har erfaring med disse klærne? Jeg gidder ikke bruke penger på klær som er "gamle" etter noen få gangers bruk, selv guttene ønsker seg dem aldri så mye.

Klærne har bra kvalitet. De blir teste godt før de sendes ut i butikk og har lite reklamasjoner :)

Hvor får man tak i gråtassklær?

http://www.graatassklaer.no/gratass_hoved.htm

Søk på forhandler

Skrevet

jeg har kjøpt gråtassklær på barneverden. har god erfaring med de klærne. Fargene holder seg godt og de tåler mange runder med vask!

Gjest Dallandra
Skrevet

Tusen takk for raske tilbakemeldinger. Nå er det myye større sjans for at guttene løper rundt i Gråtassklær til høsten/vinteren. Akkurat nå så har de meeeeeeeeeeeeeeeer enn nok klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...