Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mireya
Skrevet

Håret mitt er en katastrofe nå.

Har brukt butikksjampo i over en måned, og det synes og kjennes veldig godt. Tørr og stram hodebunn, flass, livløst, trått og tørt hår som blir fett etter èn dag... pyton. :sur:

Så nå må jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe frisørsjampo og -balsam til fullpris (pleier ellers å bestille på nettet), så da lurer jeg på om noen vet hva vanlige 250 ml flasker med Redken-sjampo og balsam koster hos frisøren?

Skulle hatt en kraftig hårkur også...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det er dyrt dyrt dyrt!!!

Redken shampoo ligger på 220 kroner flaska, og conditioner 230 eller noe slikt, dette er priser fra et par år tilbake, skal ikke se bort fra at det har stigi... Og kurer må du regne med å betale over 300 spenn krukka for.

Om du har mulighet å vente et par dager, så gå på lookfantastic.com hvor de selger redken shampoo/balsam til 8-9 pund!

Gjest Mireya
Skrevet

Det er LookFantastic jeg vanligvis bestiller fra, men pga at de siste to pakkene jeg bestilte derfra 15. mai enda ikke har dukket opp, vil jeg vente med å bestille mer derfra til den saken er ordnet opp i og ute av verden...

Koster det SÅ mye hos frisør, altså? :overrasket: Auau...

Gjest gjest1
Skrevet

Har du sendt dem purring da? Kanskje det har blitt stoppet i tollen? Da hadde du vel fått beskjed innen nå men..

Og ja, redken er vel noe av de dyreste high end merkene du kan få kjøpt tror jeg, men jeg vil aldri i verden bruke noe anna enn redken..

Heldivigs har jeg en kjæreste som ofte er på jobb i usa hvor en liter koster 20 dollar :D:D:D

Gjest Mireya
Skrevet

Heldiggris ;)

Har ikke fått beskjed om at de er stoppet i tollen, de pakkene... har sendt mail til LookFantastic og fikk til svar at jeg skulle sjekke hos det lokale postkontoret om pakkene lå der (kanskje de har glemt å sende meg hentelapp? har skjedd en gang før, med en annen pakke fra Strawberrynet) så det skal jeg gjøre i morra når de åpner.

Hvis de ikke ligger der, sender jeg en ny mail...

Hmm. Skal jeg ta sjansen på å bestille fra LookFantastic i dag likevel? :klø: Det er jo ganske stor prisforskjell...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte redken-produkter fra LF på tirsdag og fikk de fredag. Uten noe problemer med tollen.

Gjest gjest1
Skrevet

Bestill kanskje et produkt, så vil du ikke tape så mye om det skulle skje igjen. Les policyen dems om levering av varer, kanskje de har en ordning på det at om du ikke mottar innen så og så lenge så kanskje dem sender nye varer?

Vet det er slik på play.com hehe.. ;)

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg betalte akkurat 260,- for Redken balsam, men nå er jeg lei av å kjøpe alt så dyrt i Norge.

Kjøper allerede dvd'er, cd'er og undertøy fra nettet. Nå skal jeg også føye sminke og andre velvære-produkter på nettet. LF; Here I come

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett Redken produkter på smartclub. Men litt usikker på pris, tror det er 300 for en "økonomiflaske" med shampo.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte 1 liter Redken-shampo på Smart club for ca. 350 kr, så hvis du har en i nærheten kan det være verdt å sjekke ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva mener de med Post Code? på Look Fantastic?, det dukker opp når du skal registrere deg...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skjønner ingenting på Strawberry.net heller, kan noen hjelpe meg? jeg vil ha så mye på de sidene.

Skrevet

er i usa naa...og her koster en flaske 8 dollar...vet ikke hvor mye det er i den..men raa billig..

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har sett Redken produkter på smartclub. Men litt usikker på pris, tror det er 300 for en "økonomiflaske" med shampo.

Oi, da skal jeg dra til smart club neste gang jeg er i Trondheimstraktene! Da skal jeg hamstre opp en sånn økonomiflaske med all soft-shampoo. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Hva mener de med Post Code? på Look Fantastic?, det dukker opp når du skal registrere deg...

Postnummer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...