Gå til innhold

Bryllups planlegger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Jeg har kjøpt meg bryllups planleggeren på bryllups web.. Den innholder mye man lurer på ,jeg syntes den var kjempe fin.Mange nyttige ting..Den burde dere kjøpe dere, er et must (nesten)Kjøpte også to forlover permer og en til toastmaster. det er jo kjekt for dem også å få litt informasjon og ider til ting.. Kjempe fine ..

:klem: Bire

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
:tristbla: Er det ingen som har kjøpt seg bryllupsplanleggeren å syntes den er fin??? huff da.. :klem: Bire
Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har også kjøpt den, og syntes den er veldig fin. Står masse nyttig informasjon, og det er lett å legge inn ting selv, siden det er en perm.

Gjest Gjest_Helene_*
Skrevet

Jeg har også den, kjøpte i fjor. Men må ærlig innrømme at jeg ikke har brukt den. Syntes det var mye utdatert materiale der, bl.a. angående prisforslag på bryllup, mener jeg å huske..

Gjest Gjest
Skrevet

Hva tror dere om den iforhold til å bruke f.eks www.dittbryllup.no?

Skrevet

Jeg har også kjøpt den, fant ut at den bare kostet 79 kr eller noe så det var verdt det. Det er en helt greit oversikt over ting man må tenke på og forslag til taler osv, og en mye bedre investering enn bladet Ditt Bryllup hvertfall. Der var det jo stort sett reklame. Men jeg har likevel fått mer nyttig informasjon fra sider som denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...