Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #1 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei! Noen her som vet hvor i Oslo jeg kan finne utradisjonelle BH-er? Jeg har kjøpt noen stilige sommertopper, og trenger derfor passende BH'er til disse: F.eks en stropp rundt nakken, istedenfor de to som går over skuldrene, eller en Bh uten stropper. Har C-cup, og da blir det uaktuelt og valse rundt uten noen form for støtte. På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 19. mars 2002 #2 Del Skrevet 19. mars 2002 Alle undertøysbutikker med litt respekt for seg selv har BH'er med varierbare stropper. Selv H&M og Lindex har det. Det finnes masse BH'er hvor du kan flytte stroppene hvor du vil, eller ta dem helt av. Det er en fin en på Paleet i Oslo, ligger innerst til høyre i 2. etg (dvs helt motsatt ende enn f.eks. Tanum). Heter "Det Lille Under". Det er også en ganske bra en i tverrgaten inn mot fronten av Rådhuset, det er vel Roald Amundsensgate. Ganske liten, men godt utvalg, og en dame som vet hva hun driver med. Husker ikke hva den heter. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei! Ville berre nemne at dei fleste butikkar har BH med blanke stropper. Desse er fine og nesten usynlege under topper med stropper. Dessutan gjev dei god støtte pga. selane. Har same problemet sjølv, desverre...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 22. mars 2002 #4 Del Skrevet 22. mars 2002 Ang. stroppeløs BH... Jeg prøvde en BH i riktig størrelse, men den fungerte ikke i det hele tatt! Den var mer enn nok stram, men datt likevel litt ned, og klemte på helt feil sted. Jeg skjønner ikke hvorfor man må ha en annen størrelse i stroppeløs, eller må man vanligvis ikke det? De hadde ikke større størrelser igjen, så jeg fikk ikke prøvd om det fungerte. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. mars 2002 #5 Del Skrevet 22. mars 2002 Lindex har en super BH som kan brukes med stropper, uten stropper og med stroppene rundt halsen. Tror den finnes i svart og hvitt. Sitter som støpt og er ganske behagelig. Har selv C-cup og denne var den første jeg fant som virkelig holdt ting å plass. Tror det er Lindex sitt eget merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå