Gå til innhold

Hvor i Trondheim ville du aldri bo?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor i Trondheim ville du aaaaldri bo?

Rottereiet på østsida, kloakkslammen på sørsida?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

La`moen og Buran....No thanx! Trives best med stor grønn plen på Lerkendal. :legrine: (altså ikke fotballbanen, men like i nærheten.)

Gjest Embla s
Skrevet

Ville ikke bodd på Byåsen og ute ved City syd, Kattem osv.

Ville derimot gjerne bodd på Øya, ved Ilaparken/Steinberget, Møllenberg, Bakklandet og Lademoen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville ikke bodd ved flyplassen.

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg ville ikke bodd ved flyplassen.

Flyplassen ligger vel ikke i Trondheim, men i Stjørdal (schørrdal). Der ville ikke jeg heller bodd ;)

Gjest -eline-
Skrevet

Vil aldri bosette meg på Kattem/Tiller/Flatåsen/Saupstad osv.

Derimot stortrives jeg på Bakklandet/Møllenberg/Buran/Lademoen... Har bodd flere steder i området og må innrømme at jeg savner det, spesielt nå på våren/sommeren. Nydelig tid i Bartebyen det.

Gjest gjest1
Skrevet

Kattem/Heimdal, hele den siden der er feil. Her på Tyholt er det derimot glimrende!

Gjest Camelia
Skrevet (endret)

Jeg ønsker meg Rosendal - Kuhaugen - Persaunet - Angelltrøa - Moholt - Valentinlyst - Tyholt. :)

Ups. Dette er altså hvor jeg ville bodd. Det er det fokuset jeg har for tiden! :ler:

Kattem og Tiller ligger langt ned på ønskelisten. Da heller litt lengre ut som Flatåsen, f.eks. Helt mot skogen, kanskje. Heimdal er forøvrig i ferd med å endre seg fra å bli utevje og småharry til å bli et område som unge småbarnsfamilier har kastet øynene mot. Der får man i det minste mye for penga, hva hus og hage angår.

Endret av Camelia
Skrevet

Jeg ville aldri ha bodd på saupstad, kattem, flatåsen eller tiller.

Men byåsen, selsbakk, lade og singsaker ville jeg ikke hatt noe i mot å bo...

Gjest Gjest
Skrevet

ALDRI byåsen, heimdal eller nardo. feil feil feil. Lade derimot... :)

Skrevet

Romulslia, Kattem, Tiller, Heimdal, Risvollan - og har ikke helt lyst til å bo på Svartla'mon heller.

Skrevet

Saupstad, Kolstad, Kattem, Flatåsen, Buran. Ellers jeg er i utg.punktet åpen for det meste.

Julie

Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke veldig kjent overalt, men Tiller og Bratsberg (nedi dumpa?) er totalt uaktuelt, usjarmerende og dårlig beliggenhet. Byåsen og mye av Heimdal også.

Kunne nok bodd nesten hvor som helst nær sentrum, hadde det ikke vært for direkte latterlig høye boligpriser. Bor i en av nabokommunene og trives bra med det:-)

Skrevet

Enig med de fleste her inne; Byåsen, Heimdal, Kattem, Tiller, Romulslia og omegn er på feil side av byen...

Strindheim, Tyholt og Moholt er best! Riktig side for mitt vedkommende ;)

Jeg skal aldri flytte herfra!

På Lade synes jeg også det er fint!

Gjest Narnia
Skrevet

Ville ikke bodd på Risvollan, makan til slum skal man lete lenge etter. Heller ikke Byåsen, Tiller, Lade og sånne usentrale steder. Moholt, Tyholt, Bakklandet og Lerkendal synes jeg er fine og studentvennlige områder! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ranheim. Forblåst og kjedelig og egentlig et ganske trist område. Lade er bra!

Skrevet

Kattem, Saupstad, Kolstad, Ranheim, Vikåsen, Bratsberg, Byneset, Lademoen

Gjest Gjest
Skrevet
Ville ikke bodd på Risvollan, makan til slum skal man lete lenge etter.

Det er en by i Norge dere diskuterer her? :klø: Har vanskelig for å se for meg at det er ordentlig slum i noen by her i landet.

Og utfra denne tråden virker det nesten som om skillene er større i Trondheim enn i Oslo...?

Jeg har bare vært på besøk i Trondheim noen ganger, men tviler sterkt på at det er så forferdelig som noen her skal ha det til i noen av bydelene i den byen! :forvirret::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...