Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har vært intressert i en gutt ganske lenge! Likte han siden første gang jeg så han,, 2 år siden om noen uker... Kom raskt i kontakt med han, men vi har aldri blitt kjent. Vi møtes på fest omtrent en gang i måneden og da er vi som regel sammen hele kvelden. Vi stopper og prater om vi møtes på butikken eller lignende også, men har aldri funnet på noe sammen,, kino, besøk hos hverandre etc. Ting tyder på at han er intressert i meg også, men når vi er på fest så vil jeg ikke snakke om "oss" på den måten... Det er litt feil setting å snakke om seriøse ting på føler jeg. Så da bare roter vi og henger sammen, og drar til hvert vårt nachspiel eller hjem når festen er ferdig. Har fått et par smser av han, men da er det som regel fordi han lurer på om jeg skal på den og den festen. Jeg har sendt avgårde et par sånne smser til han også. Jeg har lyst til å vise hva jeg synes om han, men synes det blir feil å starte den samtalen på fest når begge har drukket endel. Tenkte også på sms. Men nå har jeg også tenkt litt på å sende et godt gammeldags brev. Vet at det varierer fra person til person, men hva tror dere 20 år gamle barskinger synes om å få et "kjærlighetsbrev",, eller et brev som ihvertfall forteller hva jeg tenker og føler? Jeg ville blitt utrolig smigra og glad om noen hadde sendt et sånnt brev til meg... Men jeg er meg... Hvis han ikke liker meg, men har det minste snev av respekt for meg så brenner han kanskje brevet uten å si noe til noen... Men tenk om han forteller om eller viser brevet til vennene sine, mens han ler seg skakk og synes at jeg er helt på trynet..? *Ser for meg det verste* Det kan jo være at han faktisk liker meg også,, men er et brev rette måten å gå fram på? Vet ikke helt om han synes det...
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Nå er ikke jeg gutt, men jeg hadde stusset og kanskje blitt litt 'skremt bort' av å få et sånt brev. Virker liksom litt for seriøst etter bare festroting. Hva med å melde ham og be ham med på kino eller ut og spise pizza, og bare sett hvordan ting utvikler seg?
Snasen Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Brev kan du sende om et år... når dere har vært sammen i et år. Ikke nå. Jeg hadde fått bakoversveis. Iiiiiik! :hår:
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Jeg er gutt, og hadde jeg likt jenta (deg) så hadde jeg syntes det var super flott å få et slikt brev Tvi tvi..
Tiit Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Litt seriøst med brev, men ikke mindre hyggelig og spennende. Dersom han er verd et brev, tar han imot et brev!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Har ikke tenkt så mye på hva jeg skal skrive ennå, men det er ikke sånn at jeg skal skrive at jeg elsker og forguder han og at vi er skapt for hverandre og sånnt asså... Trenger å få det jeg tenker ned på papiret. Å skrive brev til han, uten å sende det med en gang. Bør lese og se om det gir noe mening før jeg bestemmer meg for å poste det...
Amalie_85 Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Jeg skrev brev til kjæresten min for ikke så lenge siden. Men vi har vært sammen en stund. Sende den i ryggsekken hans, så han så den ikke før han var på jobb. Var litt kost syns nå jeg da........ (han og sa han)
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Jeg ville heller snakket om dere i en slik "setting" enn å rota med ham i en slik setting. Hvertfall siden du ønsker noe mer enn bare det. Et brev kan være hyggelig eller skremme, ville nok heller satset på en sms isåfall.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 Hvis jeg trodde at jeg og avsender hadde et rote og kødde på fest-forhold og ikek noe mer hadde jeg blitt skremt. Og jeg ville kanskje trodd at brevet var useriøst. Hvilke følelser kan man egentlig få for en gutt iløpet av noen kvelder...? Men hvis du tror at han liker deg og kan du ta sjansen. En sms er litt upersonlig og lett å sende ivei mens ett brev er mer gjennomtenkt. Ei ung dame ville kanskje syntes det var søtt, men en kar i 20års alderen kan nok lett bli skremt vekk. Mne hva har du å tape?
Gjest Embla s Skrevet 18. juni 2006 #10 Skrevet 18. juni 2006 Du kan rote med han men ikke snakke med han/fortelle han at du liker han? :klø: Jeg tror jeg ville droppet brevet og droppet rotingen og heller spurt om han hadde lyst til å gå tur og snakke litt på neste fest
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #11 Skrevet 18. juni 2006 Kan du ikke be han med på kino, ut å spise eller noe annet neste gang dere er på fest da? Du ternger jo ikke ta den "seriøse praten" på festen. Be heller om en date og se hvordan det går derfra. Får du nei til daten så vet du at han ikke føler på samme måte som deg uten at du føler deg "hengt ut". Det tror jeg lett du kunne følt om du sender han et brev og han ikke gjengjelder følelsene dine. Lykke til! Det går nok bra skal du se- tipper dere bare er litt sjenerte begge to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå