Arkana Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har ikke kjøpt jordbær i år enda, fordi jeg har ventet på de norske. Skjønner meg ikke på de som kjøper disse sure belgiske, jeg venter heller litt ekstra på de som er gode!
lillesky Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Ja, norske drivhus-jordbær til 40 kroner! Men til uka er det spådd billigere bær... På jordbæråkerene (ute i lufta) er det hvite blomster nå.
Gjest mela Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har ikke kjøpt jordbær i år enda, fordi jeg har ventet på de norske. Skjønner meg ikke på de som kjøper disse sure belgiske, jeg venter heller litt ekstra på de som er gode! ← Jeg kjøper de og jeg, og dynker de i sukker. Så sunn er jeg. Ja, norske drivhus-jordbær til 40 kroner! Men til uka er det spådd billigere bær... På jordbæråkerene (ute i lufta) er det hvite blomster nå. ← Hvor koster de 40? Jeg fikk ei bitta lita skål til 30 kr på Maxi.
lillesky Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Jeg kjøper de og jeg, og dynker de i sukker. Så sunn er jeg. Hvor koster de 40? Jeg fikk ei bitta lita skål til 30 kr på Maxi. ← Stor kurv på Meny på brygga kostet 40. Jeg kjøpte de belgiske, og vi spiste de til dessert, men jeg klarte ikke å la være og tenke på dine norske jordbær!
Nella Skrevet 18. juni 2006 #6 Skrevet 18. juni 2006 Så vanlig kurv på meny i går til 49,90,- Syns ikke de drivhusjordbærene er like gode som de som kommer litt senere. Smakte et par av de forrige dagen. Nei, får nok vente
Gjest Catwoman Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 Jeg har ikke kjøpt jordbær i år enda, fordi jeg har ventet på de norske. Skjønner meg ikke på de som kjøper disse sure belgiske, jeg venter heller litt ekstra på de som er gode! ← De belgiske jordbærene er ikke sure. De som har vært nå i det siste smaker godt, med ordentlig jordbærsmak. Selvfølgelig ikke så god esom de norske da. På byporten i Oslo, i den invandrebutikken (eller hva det er) solgte de norske jordbær til tjue kroner kurven for et par uker sidne da jeg var der. Og det var sånn vanlig jordbærkurv størrelse.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2006 #8 Skrevet 18. juni 2006 Så vanlig kurv på meny i går til 49,90,- ← Hvordan i helsike er det lov å ta en slik blodpris for jordbær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå