Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2002 #1 Skrevet 16. desember 2002 Jeg har alltid hatt stor appetitt på sex, men etter at jeg ble gravid har lysten forsvunnet... Vet ikke hva jeg skal gjøre, for min mann synes jo heller ikke dette er så veldig morsomt. Jeg er helt fortvilet og vurderer å få tak i noen "kaninpiller" på en helsekost-butikk eller noe. Noen som har noen gode tips til meg? det må jo være noe som ikke skader barnet.
Linemor Skrevet 16. desember 2002 #2 Skrevet 16. desember 2002 Jeg mistet lysten jeg også, men fant ingen råd for det. Det er ikke bare morro nei.
Nala Skrevet 16. desember 2002 #3 Skrevet 16. desember 2002 Hmmm, har ingen gode tips å komme med. Dessverre. Men hvis det er noen trøst kan jeg love deg at du ikke er alene om dette problemet. Er visstnok veldig vanlig. Er jo mange hormoner ute og vandrer i kroppen når man er gravid, så at "bivirkningene" kommer er bare naturlig. Noen får lyst så det holder, mens andre opplever det du gjør, at lysten forsvinner. Håper mannen din har forståelse for at det er lite du kan gjøre med dette problemet. Og husk, det går tross alt over :blunke:
Ann Forup Skrevet 16. desember 2002 #4 Skrevet 16. desember 2002 hei du så trist, jeg mistede lyste også da jeg gik gravid med mine 3 tøsser, ingen sex på 7 måneder det var totalt niks pille.... nu er jeg værre en en kanin i løbe tid men denne gang er det en gutt i maven tror det er al hans testeron som har løbet ud i min blod :oops: kan desværre ikke give dig et godt råd til at få sex lysten tilbage måske det bare er for en periode og så kommer den helt af sig selv igen, du kan jo også kæle for din mand uden i behøver at ha samleje det er da bedre end ingen ting.... lykke til
Gjest fisk Skrevet 20. desember 2002 #5 Skrevet 20. desember 2002 Har lysten i orden , (heldigvis) men det kan ikke være enkelt hvis den blir borte , tror at det er viktigt å prioritere forholdet når det skjer , dette er etter min mening tross alt noe av det aller viktigste i et forhold , og da går det an å sette til side andre ting for en periode . Termin med jente i mars :-> :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå