Gå til innhold

MSN - noe galt, eller?

Midnattsol

Anbefalte innlegg

Er det noe rart med MSN nå, eller er det bare jeg som sliter?

Hvis jeg sier noe til noen kommer det ikke fram, og jeg detter ut. Å blokkere / unblock, skifte status osv gjør også gjerne sånn at jeg detter ut virker det som.

Hva skjer? Er det bare min som har blåmandag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har av og til på følelsen at msn har innlagte "Ja, i dag skal vi sannelig drive ham til vanvidd"-funksjoner i programstrukturen. Det som man kan gjøre da, slik jeg ser det, er å rett og slett legge bruken på is i noen timer, eller eventuelt true datamaskinen med at hvis den ikke skjerper seg, så vil du omprogrammere den med en stor rusten øks med skaft av mahogni.

Det er fantastisk irriterende, og jeg stiller meg herved i rekken av sympatisører eller iirritanter (hvis da et slikt ord eksisterer), alt etter som.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg er den også noe ustabilt innimellom. Logger seg av og på uten at jeg merker det. I tillegg slenger den ut folk jeg prater med (eller meg) om vi ikke har sagt noe til hverandre på en stund.. hvorfor det?!? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HAAATER MSN-messenger!

Bruker det innimellom på min egen maskin (hjemme) fordi den er ganske ny og sånt.

Men på jobben og hos kunder er det stadig krasj og tull pga MSN.

Særlig på litt eldre PC-er.

Synes alltid at det er sånn "funker, funker ikke"-tilstander jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sjelden problem med MSN. Men det har hendt at det er problemer med å sende mld men det er yderst sjelden

P.S

Har ikke opplevd noen problemer med den i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm til nå synes jeg MSN har virket ok - men det er en ting jeg ikke får til og det er Nettmeeting. Det viser på skjermen at jeg er i en "call" - men får ikke inn bilde i den lille skjermen der den personen jeg prater med skulle synes. Vi har prøvd flere ganger .....men hos meg kommer ikke bilde. Må begge ha webcam for at man skal kunne se? Lyd kommer heller ikke frem til meg. (har da selvsagt akseptert samtalen)

Noen som vet råd?? Dette er jo utrolig irriterende da! :evil: Grrrrrr !

Pc er gøy å ha ...men noen ganger er den ikke langt fra å bli kastet ut av vinduet her hos meg og havne i buskene utenfor i ren desperasjon og raseri!

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må ikke glemme at pc tross alt er en mannehobby. Grunnen til at kvinner og data ikke forstår hverandre er fordi at dere er like uforståelig begge to!

Neste gang dere får trøbbel så foreslår jeg at dere skrur av pc'en littegranne og heller finner på noe annet å gjøre. Kvinner har en tendens til å samle opp frustrasjoner og surhet iløpet av en dag, - oftest er det helt bagatellmessige ting som blir hauset opp deres hormonvirrvarr og hjernesammensetning.

La nå dataen være i fred sier nå jeg.

W

Jeg forstår ikke hvorfor dere hele tiden skal drive å fikle med ting dere ikke har greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...velger å ta det som et vellmenende råd Waco selv om jeg da vet om damer som er god med pc også sa*ler* :P ...men nå er det en gang slik da at vi kvinner ønsker jo å lære hvis vi har problemer.....Vil jo gjerne bli like gode som dere gutta :lol: .....så det er jo ofte derfor vi spør da ...... :roll:

Så hvis du (og andre menn(og kvinner)) kan så setter vi pris på at dere deler deres viten med oss....Så slipper vi å spørre neste gang :D .......Og nå er det ikke alltid bare jenter da som ikke får til pc'en .......

Lille meg 2 :roll:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Midnattsol, har du oppgradert messenger? Ha siste verisjon. Hvis ikke det funker kan du avinnstallere msn, og deretter innstallere den på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå dataen være i fred sier nå jeg.

Vel, Waco, om kvinner skulle la pc'n være i fred, hvor skulle du ha gjort av deg da?

Hvem tror du har laget Kvinneguiden? :wink:

Messenger logger seg av og på ja. Av og til dukker det opp ei melding som sier at "innlogging mislykkes på grunn av stor trafikk. Prøv igjen senere."

Kanskje trafikken er ekstra stor nå i disse juletider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter mitt spørsmål til en ny tråd jeg :-)

kan vel kopiere innlegget over kanskje ...skal prøve ..så slipper jeg å skrive det på nytt ...

Lille Meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Midnattsol, har du oppgradert messenger? Ha siste verisjon. Hvis ikke det funker kan du avinnstallere msn, og deretter innstallere den på nytt.

Jeppda! Installerte MSN 5.0 på en maskin som ikke hadde det fra før av på jobb. Ellers er MSN på de andre maskinene jeg bruker oppgradert og i fin fin form. MSN på jobb var forresten like irriterende i dag. Og ja, jeg avinstallerte den og installerte på nytt, men det var ikke noe forandring etterpå.

Da får jeg vel finne på noe annet da...jobbe for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får noen ganger feilmelding om at serveren er nede eller at det er stor pågang - og at jeg da ikke får åpnet msn....hadde mye trøbbel i okt/november- men da var det mye tull med telenor sin server også ...så det er nok litt opp og ned- kan jo være derfor det ikke virker hos deg........

lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hehehe:)

fikk opp en melding fra msn da jeg og en venn skulle koble oss opp med hvert sitt webcam; denne funksjonen er kun for xp-brukere...

msn ble radert fra min pc etter det. maken til kundeservice skal man lete lenge etter. nå lever jeg det glade messenger-liv på yahoo, som leverer en gratis og stabil tjeneste, med voice, cam, chatting og filsending. yahoo støtter også linux, mac og alle win versjoner, slik at jeg kan snakke med mine venner som ikke kjører win også, og utrolig nok se dem på cam også (selv om ingen har xp)...har enda ikke blitt logget av eller opplevd busy servers heller. anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...