stikkelsbær Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne helt enkle topper med bryterrygg - svart eller hvit, uten noe trykk..? Gjerne bomull med litt stretch i... Har sett dette på mange i det siste, men har ikke funnet noen fine i butikkene.
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Jeg har sett de i lange utgaver på Vero Moda hvertfall.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Kjøpte en på HM til 70 kr. Hvit med sorte prikker på, men kanskje du ikke vil ha prikkene?
Catzy Skrevet 18. juni 2006 #7 Skrevet 18. juni 2006 H&M hadde en del lange uten prikker i våres, mulig de har disse fremdeles. Men de var ganske tynne, i ribbestrikket stoff. Catzy
stikkelsbær Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2006 Må nesten si hva jeg endte opp med.. Kom over et veldig bra tilbud på Risøe, 3 slike topper for 150 kr. De var i flere fine farger, i tillegg til svart og hvit. Både ribbestrikkede og "vanlige". Anbefales!
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #10 Skrevet 21. juni 2006 Hva slags BH kan man bruke under disse toppene? Kjøpte en i Italia, men alle bh-stroppene synes jo bak.. Kanskje gjennomsiktig da?
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #11 Skrevet 21. juni 2006 Det finnes bh med "bryterrygg". Alt annet blir bare grusomt!
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #12 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Hva slags BH kan man bruke under disse toppene? Kjøpte en i Italia, men alle bh-stroppene synes jo bak.. Kanskje gjennomsiktig da? ← Ideelt sett BH med bryterrygg ja. Jeg pleier å bruke vanlig BH under jeg.. Men jeg synes ikke det er finest. Er ikke bryterrygg BHer i alle størrelser.. Det kan funke med sånn halternech Bh, eller trekantbikini, om man har pupper til det. Endret 21. juni 2006 av Binna
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Ideelt sett BH med bryterrygg ja. Jeg pleier å bruke vanlig BH under jeg.. Men jeg synes ikke det er finest. Er ikke bryterrygg BHer i alle størrelser.. Det kan funke med sånn halternech Bh, eller trekantbikini, om man har pupper til det. ← Hvis man ikke har bh som passer (skjules under brytersingletten) Så synes jeg man bør velge en annen singlet. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe verre enn bh-stropper som synes. Man ville vel aldri ha valgt en bh med bryterrygg til en vanlig singlet nettopp fordi det ikke er pent.
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #14 Skrevet 21. juni 2006 Hvis man ikke har bh som passer (skjules under brytersingletten) Så synes jeg man bør velge en annen singlet. Jeg kan faktisk ikke tenke meg noe verre enn bh-stropper som synes. Man ville vel aldri ha valgt en bh med bryterrygg til en vanlig singlet nettopp fordi det ikke er pent. ← Det er ikke akkurat det jeg har på når jeg pynter meg. Men jeg har nå skaffet meg en topp med bryterrygg, og den bruker jeg da.. selv med vanlig BH. Jeg sier ikke at jeg synes det er så pent, men jeg tenkte ikke på det da jeg kjøpte den. Greit å dasse rundt rundt med den og jobbebukse, hjemme, til postkassa, innom matbutikken ol... Ikke noe jeg flyr rundt med på byen
Catus Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 Man får jo tak i sånne stropper man kan "dra sammen" stroppene bak med, slik at en vanlig BH ser ut som en med bryterygg.
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 (endret) Man får jo tak i sånne stropper man kan "dra sammen" stroppene bak med, slik at en vanlig BH ser ut som en med bryterygg. ← Jeg kjøpte meg en sånn på Cubus her en dag. SÅ de hadde noen fine på Lindex også. Endret 21. juni 2006 av Xavia
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #17 Skrevet 21. juni 2006 Jeg kjøpte meg en sånn på Cubus her en dag. SÅ de hadde noen fine på Lindex også. ← Visste ikke at det fantes engang jeg.. Selv om jeg senest i går sto og studerte sånne Bh tilbegørsgreier, men det var på lindex. Men da skal jeg skaffe meg sånn
Elodi Skrevet 21. juni 2006 #18 Skrevet 21. juni 2006 Et annet enkelt bh tips er: har du en bh med avtagbare stropper så bare krysser du stroppene i ryggen! Da viser ikke bh`n under brytertopper. Jeg fant ut dette fordi jeg får så innmari vondt i nakken/hodet av halterneckbh. Funker for meg i hvert fall
Wonders Skrevet 21. juni 2006 #19 Skrevet 21. juni 2006 Alle sotre foretninger har det nå for tiden, hva i huleste har du under? Strapless? Er dette ikke litt harry? Liker denne moten lite gitt, ser slurvete ut.
Gjest gjesta Skrevet 21. juni 2006 #20 Skrevet 21. juni 2006 Alle sotre foretninger har det nå for tiden, hva i huleste har du under? Strapless? Er dette ikke litt harry? Liker denne moten lite gitt, ser slurvete ut. ← :klø: Hva snakker du om? Har du lest hele tråden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå